Marketing wystawienniczy
Autor:
Siskind Barry
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8374840269
EAN:
9788374840262
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
format:
16.8x24.0cm
język:
polski
Seria:
ZARZĄDZANIE I MARKETING
liczba stron:
264
rok wydania:
2006
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
57,26 zł
Cena detaliczna:
71,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,26 zł
Opis produktu
Targi krajowe i zagraniczne oraz konferencje to znakomita okazja do nawiązania bezpośredniego kontaktu z klientami. Aby jednak móc ją wykorzystać, trzeba precyzyjnie określić cele, stworzyć dobry projekt wystawienniczy i profesjonalnie wprowadzić go w życie. Cenną pomocą w tym będzie ta książka stanowiąca kompendium wiedzy na temat tworzenia strategii wystawienniczych i skutecznego zarządzania tego typu projektami.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|