Marketing szeptany
Autor:
Sernovitz Andy
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326433801
EAN:
9788326433801
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Zachęc ludzi, aby mówili o twoich produktach
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
Seria:
ZARZĄDZANIE I MARKETING
liczba stron:
172
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
54,13 zł
Cena detaliczna:
74,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,98 zł
Opis produktu
Spraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty.
Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie. Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet lokalnej kawiarni. Przeczytaj, dlaczego niektóre produkty odnoszą olbrzymi sukces bez wydatków na promocję, a kosztowne kampanie reklamowe przechodzą niezauważone.
Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak wypromować swoje produkty bez nadwyrężania budżetu firmy.
Poznaj nowy sposób prowadzenia interesów. Zdobądź zaufanie klientów. Dowiedz się, jak sprawić, aby twoja firma się wyróżniała, a ludzie chcieli polecać ją swoim znajomym. Autorem publikacji jest Andy Sernovitz, który przekazał zasady marketingu szeptanego przedstawicielom największych marek świata, a także tysiącom drobnych przedsiębiorców.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|