Wskaźniki w analizie działalności przedsiębiorstwa
Autor:
Bragg Steven M.
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326406799
EAN:
9788326406799
oprawa:
Miękka
język:
polski
Seria:
ZARZĄDZANIE I MARKETING
liczba stron:
428
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
66,86 zł
Cena detaliczna:
83,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,77 zł
Opis produktu
Książko Stevena Bragga, wybitnego specjalisty w dziedzinie rachunkowości, zawiera uporządkowany opis ponad 200 wskaźników, za pomocą których można zmierzyć zarówno finansowe aspekty działalności przedsiębiorstwa, jak i te związane z produkcją, logistyką, sprzedażą, zarządzaniem zasobami ludzkimi, a nawet kontaktami handlowymi realizowanymi drogą elektroniczną. Autor podkreśla, że aby uzyskać precyzyjny obraz wybranego obszaru, należy uważnie wybrać zestaw miar w zależności od informacji, jakie chce się uzyskać. W niniejszej książce czytelnik znajdzie:
opis znaczenia każdego wskaźnika i czytelny przykład jego zastosowania,
wersje alternatywne dostosowane do konkretnych sytuacji,
porady, jak zastosować arkusz kalkulacyjny do sporządzania standardowego zestawu wskaźników.
Na szczególną uwagę zasługują ostrzeżenia, w których autor wskazuje, jakimi elementami wzoru można manipulować i jak zadbać o to, aby wartość wskaźnika na pewno odpowiadała rzeczywistości.
Dzięki tej pożytecznej książce menedżerowie poszczególnych działów, kontrolerzy finansowi, audytorzy, doradcy, inwestorzy, a także właściciele małych przedsiębiorstw będą mogli łatwo skomponować zestawy miar idealnie dostosowane do celów swojej analizy.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|