ZARZĄDZANIE I MARKETING

Okładka książki Zarządzanie strategiczne
Książka w usystematyzowany sposób przedstawia ważne, potwierdzone badaniami zasady zarządzania strategicznego. Autorzy zawarli w niej zagadnienia analizowane podczas prowadzanych przez nich programów MBA i zajęć dla studentów zarządzania, d
19% rabatu
63,82
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,30
Okładka książki Statystyka dla menedżerów
Statystyka dla menedżerów jest książką przeznaczoną dla studentów i praktyków zarządzania. Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych poję
31% rabatu
43,48
63,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,25
Okładka książki Ekonomia menedżerska
Ekonomia menedżerska
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Niniejsza książka kompleksowo opisuje kluczowe zagadnienia z dziedziny ekonomii menedżerskiej. Zawiera techniki i koncepcje, którymi menedżerowie mogą i powinni się posługiwać. Autorzy kładą nacisk na praktyczne przedstawienie tematu. Podaj
19% rabatu
71,90
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,90
Okładka książki Zarządzanie ochroną marki
W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencję. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania
19% rabatu
63,82
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82
Okładka książki Daj się znaleźć w sieci
Daj się znaleźć w sieci
Autor: Lutze Heather
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Daj się znaleźć w sieci i pomnażaj swoje zyski, prowadząc skuteczne kampanie marketingowe w wyszukiwarkach Niezależnie od tego, czy dobrze znasz zagadnienia związane z SEM, czy też Twoje doświadczenie jest niewielkie, znajdziesz tu interesu
19% rabatu
47,67
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,68
Okładka książki Znajomi na wagę złota
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to
19% rabatu
63,82
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82
Okładka książki Marketing dla inżynierów naukowców i technologów
Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleni
19% rabatu
63,82
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82
Okładka książki Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuje na nim ostra konkurencja, a przy tym podl
19% rabatu
49,21
60,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,63
Okładka książki Skuteczny kierownik projektu
Skuteczny kierownik projektu
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Konsekwentnie realizuj wyjątkowe projekty, nie przekraczając terminów i budżetu! Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz zarządzać projektami, czy masz już za sobą kilka lat doświadczenia, chcesz osiągnąć prawdziwe mistrzostwo w swoich d
19% rabatu
75,85
93,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,85
Okładka książki Podstawy zarządzania operacyjnego
Nasilanie się konkurencji na rynku powoduje, że coraz większego znaczenia nabiera umiejętność odpowiedzialnego zarządzania. Aby tak zarządzać, menedżer musi posiadać wiedzę o współczesnych systemach wytwarzania oraz orientować się dobrze w
19% rabatu
39,59
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59
Okładka książki Marketing - to działa!
Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne? Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi trafić z ofertę do określonej grupy odbiorców? Co zrobić, aby oferta wyróżniała się na tle konkurencji? Odpowiedź na te i inne pytania
19% rabatu
58,53
72,45 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,21
Okładka książki Marketing bez tajemnic
Marketing bez tajemnic
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Marketing bez tajemnic to książka proponująca nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocję i dystrybucję. Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych
19% rabatu
50,90
63,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,90
Okładka książki Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie
Planowanie strategiczne do dzisiaj kluczowa funkcja zarządzania. Menedżerowie muszą posiąść umiejętność przewidywania przyszłej pozycji firmy, brać pod uwagę różne opcje rozwoju, identyfikować zewnętrzne i wewnętrzne czynniki sukcesu, umieć
19% rabatu
58,53
72,45 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,75
Okładka książki Małymi krokami do wielkości
Małymi krokami do wielkości
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W niniejszej książce przedstawione są wypróbowane narzędzia i techniki pozwalające firmie uzyskać znakomite rezultaty. Dzięki lekturze czytelnik będzie wiedział, jak: wykorzystać do maksimum potencjał firmy, wprowadzić usprawnienia, które o
19% rabatu
58,98
73,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,96
Okładka książki Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie
Przedsiębiorstwo dostosowujące się do wymagań dzisiejszego dynamicznego otoczenia może osiągnąć przewagę konkurencyjną jedynie na drodze ciągłych, systematycznych usprawnień. Takie podejście uzasadnia ideę zarządzania procesami przedsiębior
19% rabatu
47,67
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,25
Okładka książki Skuteczne strategie na trudne czasy
Spowolnienie gospodarcze, spadki i zachwiania na giełdzie, kryzys, recesja... Prognozy są niepewne i mało obiecujące. Publicyści szukają kozła ofiarnego. Zdaniem niektórych winne są banki, zdaniem innych - rząd i światowe tendencje. W takie
19% rabatu
50,90
63,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,90
Okładka książki Skuteczna polityka cenowa
Skuteczna polityka cenowa
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeśli "konkurencyjność" nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cenowa musi być prowadzona profesjonalnie. Niniejsza książka j
19% rabatu
58,98
73,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,98
Okładka książki Marketing na rynku międzynarodowym
Współczesną gospodarkę charakteryzują ciągle nasilające się procesy internacjonalizacji i globalizacji. Uczestniczą w nich już nie tylko wielkie przedsiębiorstwa, ale także firmy średniej wielkości.W podręczniku zostały omówione podstawowe
19% rabatu
33,08
40,95 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,00
Okładka książki Piąta dyscyplina Materiały dla praktyka
Ideę organizacji uczacej się z pewnością łatwiej opisać, niż stosować. Opis nie jest jednak w stanie oddać całego bogactwa tej koncepcji- ujawnia się ono dopiero w praktyce, wtedy gdy z idei organizacji uczącej się uczyni się własną filozof
19% rabatu
75,85
93,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,85
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj