ZARZĄDZANIE I MARKETINGPodstawy zarządzania operacyjnego
Autor:
Zdzisław Jasiński (red.)
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Nasilanie się konkurencji na rynku powoduje, że coraz większego znaczenia nabiera umiejętność odpowiedzialnego zarządzania. Aby tak zarządzać, menedżer musi posiadać wiedzę o współczesnych systemach wytwarzania oraz orientować się dobrze w
19% rabatu
39,52 zł
49,00 zł
niedostępny
Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne?
Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi trafić z ofertę do określonej grupy odbiorców?
Co zrobić, aby oferta wyróżniała się na tle konkurencji?
Odpowiedź na te i inne pytania
23% rabatu
56,11 zł
72,45 zł
niedostępny
Marketing bez tajemnic to książka proponująca nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocję i dystrybucję.
Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych
19% rabatu
50,81 zł
63,00 zł
niedostępny
Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie
Autor:
Penc-Pietrzak Ilona
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Planowanie strategiczne do dzisiaj kluczowa funkcja zarządzania. Menedżerowie muszą posiąść umiejętność przewidywania przyszłej pozycji firmy, brać pod uwagę różne opcje rozwoju, identyfikować zewnętrzne i wewnętrzne czynniki sukcesu, umieć
19% rabatu
55,65 zł
69,00 zł
niedostępny
W niniejszej książce przedstawione są wypróbowane narzędzia i techniki pozwalające firmie uzyskać znakomite rezultaty. Dzięki lekturze czytelnik będzie wiedział, jak:
wykorzystać do maksimum potencjał firmy,
wprowadzić usprawnienia, które o
45% rabatu
40,15 zł
73,00 zł
niedostępny
Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie
Autor:
Skrzypek Elżbieta
Hofman Mariusz
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Przedsiębiorstwo dostosowujące się do wymagań dzisiejszego dynamicznego otoczenia może osiągnąć przewagę konkurencyjną jedynie na drodze ciągłych, systematycznych usprawnień. Takie podejście uzasadnia ideę zarządzania procesami przedsiębior
27% rabatu
43,16 zł
59,00 zł
niedostępny
Skuteczne strategie na trudne czasy
Autor:
Patrick Forsyth
Kay Francesca
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Spowolnienie gospodarcze, spadki i zachwiania na giełdzie, kryzys, recesja... Prognozy są niepewne i mało obiecujące. Publicyści szukają kozła ofiarnego. Zdaniem niektórych winne są banki, zdaniem innych - rząd i światowe tendencje. W takie
19% rabatu
50,81 zł
63,00 zł
niedostępny
W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeśli "konkurencyjność" nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cenowa musi być prowadzona profesjonalnie.
Niniejsza książka j
19% rabatu
58,87 zł
73,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|