ZARZĄDZANIE I MARKETING

Okładka książki Podstawy zarządzania operacyjnego
Nasilanie się konkurencji na rynku powoduje, że coraz większego znaczenia nabiera umiejętność odpowiedzialnego zarządzania. Aby tak zarządzać, menedżer musi posiadać wiedzę o współczesnych systemach wytwarzania oraz orientować się dobrze w
19% rabatu
39,52
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing - to działa!
Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne? Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi trafić z ofertę do określonej grupy odbiorców? Co zrobić, aby oferta wyróżniała się na tle konkurencji? Odpowiedź na te i inne pytania
23% rabatu
56,11
72,45 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing bez tajemnic
Marketing bez tajemnic
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Marketing bez tajemnic to książka proponująca nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocję i dystrybucję. Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych
19% rabatu
50,81
63,00 zł
niedostępny
Okładka książki Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie
Planowanie strategiczne do dzisiaj kluczowa funkcja zarządzania. Menedżerowie muszą posiąść umiejętność przewidywania przyszłej pozycji firmy, brać pod uwagę różne opcje rozwoju, identyfikować zewnętrzne i wewnętrzne czynniki sukcesu, umieć
19% rabatu
55,65
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Małymi krokami do wielkości
Małymi krokami do wielkości
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W niniejszej książce przedstawione są wypróbowane narzędzia i techniki pozwalające firmie uzyskać znakomite rezultaty. Dzięki lekturze czytelnik będzie wiedział, jak: wykorzystać do maksimum potencjał firmy, wprowadzić usprawnienia, które o
45% rabatu
40,15
73,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie
Przedsiębiorstwo dostosowujące się do wymagań dzisiejszego dynamicznego otoczenia może osiągnąć przewagę konkurencyjną jedynie na drodze ciągłych, systematycznych usprawnień. Takie podejście uzasadnia ideę zarządzania procesami przedsiębior
27% rabatu
43,16
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Skuteczne strategie na trudne czasy
Spowolnienie gospodarcze, spadki i zachwiania na giełdzie, kryzys, recesja... Prognozy są niepewne i mało obiecujące. Publicyści szukają kozła ofiarnego. Zdaniem niektórych winne są banki, zdaniem innych - rząd i światowe tendencje. W takie
19% rabatu
50,81
63,00 zł
niedostępny
Okładka książki Skuteczna polityka cenowa
Skuteczna polityka cenowa
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeśli "konkurencyjność" nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cenowa musi być prowadzona profesjonalnie. Niniejsza książka j
19% rabatu
58,87
73,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj