ZARZĄDZANIE I MARKETING
Książka w usystematyzowany sposób przedstawia ważne, potwierdzone badaniami zasady zarządzania strategicznego. Autorzy zawarli w niej zagadnienia analizowane podczas prowadzanych przez nich programów MBA i zajęć dla studentów zarządzania, d
19% rabatu
63,82 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,30 zł
Statystyka dla menedżerów jest książką przeznaczoną dla studentów i praktyków zarządzania. Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych poję
31% rabatu
43,48 zł
63,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,25 zł
Niniejsza książka kompleksowo opisuje kluczowe zagadnienia z dziedziny ekonomii menedżerskiej. Zawiera techniki i koncepcje, którymi menedżerowie mogą i powinni się posługiwać. Autorzy kładą nacisk na praktyczne przedstawienie tematu. Podaj
19% rabatu
71,90 zł
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,90 zł
Zarządzanie ochroną marki
Autor:
Post Richard S.
Post Penelope N.
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencję. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania
19% rabatu
63,82 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł
Daj się znaleźć w sieci i pomnażaj swoje zyski, prowadząc skuteczne kampanie marketingowe w wyszukiwarkach Niezależnie od tego, czy dobrze znasz zagadnienia związane z SEM, czy też Twoje doświadczenie jest niewielkie, znajdziesz tu interesu
19% rabatu
47,67 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,68 zł
Znajomi na wagę złota
Autor:
Barefoot Darren
Szabo Julie
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to
19% rabatu
63,82 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów
Autor:
Curtis Tony
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleni
19% rabatu
63,82 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuje na nim ostra konkurencja, a przy tym podl
19% rabatu
49,21 zł
60,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,63 zł
Konsekwentnie realizuj wyjątkowe projekty, nie przekraczając terminów i budżetu!
Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz zarządzać projektami, czy masz już za sobą kilka lat doświadczenia, chcesz osiągnąć prawdziwe mistrzostwo w swoich d
19% rabatu
75,85 zł
93,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,85 zł
Podstawy zarządzania operacyjnego
Autor:
Zdzisław Jasiński (red.)
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Nasilanie się konkurencji na rynku powoduje, że coraz większego znaczenia nabiera umiejętność odpowiedzialnego zarządzania. Aby tak zarządzać, menedżer musi posiadać wiedzę o współczesnych systemach wytwarzania oraz orientować się dobrze w
19% rabatu
39,59 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59 zł
Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne?
Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi trafić z ofertę do określonej grupy odbiorców?
Co zrobić, aby oferta wyróżniała się na tle konkurencji?
Odpowiedź na te i inne pytania
19% rabatu
58,53 zł
72,45 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,21 zł
Marketing bez tajemnic to książka proponująca nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocję i dystrybucję.
Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych
19% rabatu
50,90 zł
63,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,90 zł
Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie
Autor:
Penc-Pietrzak Ilona
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Planowanie strategiczne do dzisiaj kluczowa funkcja zarządzania. Menedżerowie muszą posiąść umiejętność przewidywania przyszłej pozycji firmy, brać pod uwagę różne opcje rozwoju, identyfikować zewnętrzne i wewnętrzne czynniki sukcesu, umieć
19% rabatu
58,53 zł
72,45 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,75 zł
W niniejszej książce przedstawione są wypróbowane narzędzia i techniki pozwalające firmie uzyskać znakomite rezultaty. Dzięki lekturze czytelnik będzie wiedział, jak:
wykorzystać do maksimum potencjał firmy,
wprowadzić usprawnienia, które o
19% rabatu
58,98 zł
73,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,96 zł
Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie
Autor:
Skrzypek Elżbieta
Hofman Mariusz
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Przedsiębiorstwo dostosowujące się do wymagań dzisiejszego dynamicznego otoczenia może osiągnąć przewagę konkurencyjną jedynie na drodze ciągłych, systematycznych usprawnień. Takie podejście uzasadnia ideę zarządzania procesami przedsiębior
19% rabatu
47,67 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,25 zł
Skuteczne strategie na trudne czasy
Autor:
Patrick Forsyth
Kay Francesca
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Spowolnienie gospodarcze, spadki i zachwiania na giełdzie, kryzys, recesja... Prognozy są niepewne i mało obiecujące. Publicyści szukają kozła ofiarnego. Zdaniem niektórych winne są banki, zdaniem innych - rząd i światowe tendencje. W takie
19% rabatu
50,90 zł
63,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,90 zł
W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeśli "konkurencyjność" nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cenowa musi być prowadzona profesjonalnie.
Niniejsza książka j
19% rabatu
58,98 zł
73,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,98 zł
Marketing na rynku międzynarodowym
Autor:
Grzegorczyk Wojciech
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Współczesną gospodarkę charakteryzują ciągle nasilające się procesy internacjonalizacji i globalizacji. Uczestniczą w nich już nie tylko wielkie przedsiębiorstwa, ale także firmy średniej wielkości.W podręczniku zostały omówione podstawowe
19% rabatu
33,08 zł
40,95 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,00 zł
Piąta dyscyplina Materiały dla praktyka
Autor:
Peter M. Senge
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Ideę organizacji uczacej się z pewnością łatwiej opisać, niż stosować. Opis nie jest jednak w stanie oddać całego bogactwa tej koncepcji- ujawnia się ono dopiero w praktyce, wtedy gdy z idei organizacji uczącej się uczyni się własną filozof
19% rabatu
75,85 zł
93,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,85 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|