|   Siedem kultur kapitalizmu
                        Wydawca: 
                                    Wolters Kluwer
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788326439155                            
                         
                            EAN:
                            
9788326439155                            
                         
                            oprawa:
                            
oprawa: broszurowa                            
                         
                            format:
                            
16,8x24 cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            Seria:
                            
                                            ZARZĄDZANIE I MARKETING
                            
                         
                            liczba stron:
                            
396                            
                         
                            rok wydania:
                            
2012                            
                         (0) Sprawdź recenzje 24% rabatu44,57 zł Cena detaliczna:  59,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,57 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Systemy wartości, zwyczaje, modele kulturowe, zwykłe kojarzone z rozwojem społecznym albo ze sztuką, są również podstawowym składnikiem sukcesu ekonomicznego. Sposób, w jaki członkowie poszczególnych społeczności postrzegają czas, rodzinę, historię, pokonują szczeble kariery, pojmują hierarchię – wszystko to silnie, często podświadomie wpływa na prowadzenie interesów. Jeżeli przyjrzymy się znaczeniu pracy, stylom zarządzania i taktykom negocjacyjnym w innych krajach, łatwiej nam będzie również dostrzec własne ograniczenia.
W świecie, gdzie coraz więcej towarów i usług jest produktem międzynarodowej korporacji, poznaje i wykorzystanie walorów różnych kultur może przynieść wymierne ekonomiczne korzyści.
             x     
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |