Siedem kultur kapitalizmu
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326439155
EAN:
9788326439155
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
16,8x24 cm
język:
polski
Seria:
ZARZĄDZANIE I MARKETING
liczba stron:
396
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
25% rabatu
44,49 zł
Cena detaliczna:
59,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,37 zł
Opis produktu
Systemy wartości, zwyczaje, modele kulturowe, zwykłe kojarzone z rozwojem społecznym albo ze sztuką, są również podstawowym składnikiem sukcesu ekonomicznego. Sposób, w jaki członkowie poszczególnych społeczności postrzegają czas, rodzinę, historię, pokonują szczeble kariery, pojmują hierarchię – wszystko to silnie, często podświadomie wpływa na prowadzenie interesów. Jeżeli przyjrzymy się znaczeniu pracy, stylom zarządzania i taktykom negocjacyjnym w innych krajach, łatwiej nam będzie również dostrzec własne ograniczenia.
W świecie, gdzie coraz więcej towarów i usług jest produktem międzynarodowej korporacji, poznaje i wykorzystanie walorów różnych kultur może przynieść wymierne ekonomiczne korzyści.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|