|   Zasilanie silnika wysokoprężnego mieszaninami
                            Autor:
                            
                                        Lotko Wincenty
                                        Górski Krzysztof
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    WNT
                        
                     wysyłka: 48h 
                            ISBN:
                            
9788379262854                            
                         
                            EAN:
                            
9788379262854                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            format:
                            
16.5x23.5cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
248                            
                         
                            rok wydania:
                            
2015                            
                         (0) Sprawdź recenzje 19% rabatu43,63 zł Cena detaliczna:  54,00 zł 
                                DODAJ DO KOSZYKA 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,63 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Zmniejszające się zasoby energetycznych surowców naturalnych i konflikty polityczne w rejonach ich największego występowania uświadomiły producentom pojazdów zagrożenie globalnym kryzysem paliwowym i konieczność opracowania nowych technologii napędowych. Wprowadzanie innowacji rozpoczęto od modernizacji silników spalinowych zmierzających do ograniczenia zużycia paliwa oraz emisji szkodliwych składników spalin i hałasu. Następnie rozpoczęto badania nad zastosowaniem paliw alternatywnych pochodzących ze źródeł odnawialnych. 
W książce przedstawiono porównanie wyników badań silnika wysokoprężnego z wtryskiem bezpośrednim zasilanego mieszaniną oleju napędowego z eterem etylo-tert-butylowym i zasilanego samym olejem napędowym. Analizie poddano: procesy wtrysku i spalania, parametry robocze i głośność pracy silnika, emisję limitowanych składników paliwa oraz zjawisko stukania w silniku. Opisano również podstawowe własności fizykochemiczne badanych paliw oraz dokonano wstępnej oceny wpływu mieszanin ON z EETB na trwałość uszczelnień systemu zasilania paliwem i procesy korozji.
Wydawnictwo WNT poleca książkę wykładowcom wyższych uczelni i pracownikom naukowym ośrodków badawczych zajmujących się paliwami oraz eksploatacją silników wysokoprężnych, a także studentom kierunków związanych z energetyką i paliwami,  budową i eksploatacją maszyn oraz silników wysokoprężnych.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |