3ds Max 2009 Biblia
Autor:
Murdock Kelly L.
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8324621156
EAN:
9788324621156
oprawa:
Twarda
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
1456
rok wydania:
2009
(0) Sprawdź recenzje
26% rabatu
146,34 zł
Cena detaliczna:
199,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 146,34 zł
Opis produktu
Poznaj środowisko pracy!
Wykorzystaj nowe możliwości!
Stwórz niezwykłą animację!
3ds Max -- chyba nikomu nie trzeba go przedstawiać! Ten znany i ceniony program do tworzenia trójwymiarowej grafiki i animacji już w pierwszej edycji z 1990 roku zrewolucjonizował świat grafiki. Trudno dziś wyobrazić sobie produkcję filmową czy animację bez tego potężnego narzędzia i jego niesamowitych możliwości! W ciągu osiemnastu lat program był stale rozwijany i udoskonalany, a w najnowszej odsłonie 3ds Max 2009 znowu zyskał na wydajności oraz funkcjonalności. Zwiększono również jego kompatybilność z innymi aplikacjami firmy AutoDesk i podwyższono funkcjonalność interfejsu użytkownika, oferując dodatkowe możliwości ręcznego tworzenia modeli. Czego chcieć więcej? Tylko wiedzy, jak efektywnie wykorzystać ten potencjał!
Oto masz przed sobą kompletne źródło wiedzy o programie 3ds Max 2009! Autorka książki poprowadzi Cię od zagadnień podstawowych, po te najbardziej zaawansowane. Dowiesz się, w jaki sposób skonfigurować środowisko pracy, tak aby poruszanie się po nim było wygodne i ekonomiczne. Poznasz podstawowe obiekty oraz nauczysz się je przekształcać, obracać i skalować. Na kolejnych kartach książki przeczytasz o tym, jak zapanować nad wszystkimi obiektami, zdobędziesz wiedzę o zasadach modelowania, wykorzystywania różnych rodzajów materiałów oraz stosowania kamer czy oświetlenia. To wszystko doprowadzi Cię w końcu do samodzielnego stworzenia oryginalnej animacji. Książka wprowadzi Cię także w arkana perfekcyjnego renderingu i nauczy efektywnie wykorzystywać język MAXScript. Książka ta sprawdzi się zarówno w rękach amatora, jak i profesjonalisty w dziedzinie grafiki 3D!
Zapoznanie z interfejsem użytkownika
Przygotowanie środowiska pracy
Wykorzystanie obiektów podstawowych
Stosowanie warstw
Sposoby przekształcania obiektów
Metody pracy z wieloma obiektami
Podstawy modelowania
Wykorzystywanie materiałów
Techniki oświetlania sceny
Podstawy animacji
Animowanie dwunogów, tkanin i włosów
Wykorzystanie języka MAXScript
Poznaj i wykorzystaj cały potencjał programu 3ds Max 2009!
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|