Okładka książki Adobe Flex 3 Oficjalny podręcznik

Adobe Flex 3 Oficjalny podręcznik

Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788324619665
EAN: 9788324619665
oprawa: Miękka
format: 17.0x23.0cm
język: polski
liczba stron: 648
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
32% rabatu
60,92 zł
Cena detaliczna: 
89,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,92

Opis produktu

Poznaj potężne możliwości Adobe Flex 3 i twórz bogate aplikacje internetowe Jak tworzyć, wdrażać i debugować bogate aplikacje internetowe? Jak używać języka MXML do budowania układu aplikacji? Jak tworzyć niestandardowe komponenty interfejsu użytkownika w językach MXML i ActionScript? Adobe Flex 3 to odpowiedź na zapotrzebowanie programistów w zakresie tworzenia bogatych aplikacji internetowych za pomocą przyjaznych i intuicyjnych narzędzi. Na Flex składają się m.in.: ActionScript 3.0, zwiększający wydajność i prostotę programowania; Flash Player 9, pozwalający na szybszą pracę i wykorzystujący mniejszą ilość pamięci; Flex Builder 3, udostępniający m.in. świetne narzędzia do usuwania błędów i promujący najlepsze praktyki kodowania oraz programowania aplikacji. Książka "Adobe Flex 3. Oficjalny podręcznik" poprowadzi Cię krok po kroku przez proces budowania dynamicznych, interaktywnych aplikacji. Zawiera ona szczegółowy, wyczerpujący, praktyczny kurs tworzenia i projektowania architektury bogatych aplikacji internetowych (RIA) w językach MXML i ActionScript 3.0. Dzięki temu podręcznikowi nauczysz się pracować ze złożonymi zbiorami danych, tworzyć własne zdarzenia niestandardowe, stosować style i skórki, a także instalować aplikacje w sieci lub komputerze. Poznasz wszystkie możliwości Fleksa i będziesz umiał zastosować w praktyce nowoczesne narzędzia, a także z łatwością korzystać z innowacyjnych technologii. Technologie bogatych aplikacji internetowych Pulpit programu Flex Builder 3 Obsługa zdarzeń i struktury danych Używanie zdalnych danych z kontrolkami Tworzenie komponentów w języku MXML Repetery ze zbiorami danych Tworzenie niestandardowych komponentów w języku ActionScript 3.0 Stosowanie siatek danych i generatorów elementów Wprowadzanie nawigacji Formatowanie i walidacja danych Zarządzanie historią i głębokie linkowanie Wizualizowanie danych Wdrażanie aplikacji Fleksa Skorzystaj z indywidualnych warsztatów Flex 3 i zbuduj samodzielnie wyjątkową aplikację internetową!
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj