Okładka książki Badanie komunikacji/Projektowanie komunikacji

Badanie komunikacji/Projektowanie komunikacji

Wydawca: Libron
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788366269415
EAN: 9788366269415
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 140x230 mm
liczba stron: 450
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
40% rabatu
26,58 zł
Cena detaliczna: 
44,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,49

Opis produktu

Tradycyjnie już w naszej serii prezentujemy szeroki zakres tematyczny, którego wspólnym mianownikiem jest komunikacja. Tym razem teksty odwołują się do czterech wybranych obszarów: (sub)kultur, wizerunków i konstruktów, dyskursu i komunikacji oraz praktyki projektowania. ()
Jak zawsze w przypadku kolejnych publikacji z serii Projektowanie komunikacji cenimy szeroki zakres tematyczny, jak i wielość podejść badawczych oraz metodologicznych. Mamy nadzieję, że tom, który oddajemy w Państwa ręce, będzie stanowić ciekawą lekturę i zainspiruje Państwa do refleksji nad różnymi zagadnieniami komunikacji. Wszak właśnie o ciekawość chodzi.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj