![]() Polonijna radiofonia w metropolii nowojorskiej
Autor:
Leja Barbara
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: 48h
(...) Monografia opisuje i analizuje problem ważny, a jednocześnie dość słabo w Polsce rozpoznawalny. Jest to bowiem praca poświęcona analizie zjawiska związanego z jednej strony z radiofonią (a więc z medium, które dzisiaj przez wielu post
40% rabatu
36,06 zł
59,75 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Telewizja: polityka i rozrywka
Autor:
Szkudlarek-Śmiechowicz Ewa
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: 48h
Prezentowana monografia to ważna pozycja nie tylko dla badaczy telewizji, lecz także innych współczesnych mediów. Składa się z dwóch wprowadzających, teoretycznych rozdziałów, w których zostały wyznaczone trzy perspektywy oglądu: mediolingw
26% rabatu
36,80 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
CZĘŚĆ I. SYLWETKA NAUKOWA JUBILATA
Wspólnota doświadczeń, działań i relacji (Teresa Sasińska-Klas, Agnieszka Hess)
Ilościowo-tematyczna analiza publikacji profesora Janusza W. Adamowskiego (Grzegorz Gmiterek, Adam Jachimczyk, Bartłomiej W
32% rabatu
26,70 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Książka przedstawia intelektualną biografię Dorothy Day, dziennikarki kojarzonej z lewicą, uczestniczki anarchistycznych demonstracji, niestrudzenie, nawet w podeszłym wieku, działającej na rzecz praw człowieka, za co zdarzało się trafiała
40% rabatu
33,05 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Czwarta władza czy hieny dziennikarskie? Obrońcy demokracji czy pachołkowie władzy? A może zwykli mediaworkerzy, którzy – niczym chłopi pańszczyźniani – obrabiają swoje poletka za marną zwykle zapłatę. Zaufanie do bractwa dziennikarskiego s
44% rabatu
28,16 zł
49,99 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Publikacje Kamili Budrowskiej cechuje to, co winno wyróżniać wszelkie studia sięgające po zagadnienie cenzury ? rzetelna archiwalna kwerenda poparta równie rzetelną analizą materiału źródłowego. Książka „Cenzura i okolice” ujawnia wieloletn
20% rabatu
33,79 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Naprawić przyszłość. Dlaczego potrzebujemy lepszych opowieści, żeby uratować świat
Autor:
Napiórkowski Marcin
Wydawca:
Wydawnictwo Literackie
wysyłka: 48h
Czy ludzkość wciąż ma szansę? Przeczytaj i dołącz do grupy tych, dzięki którym przetrwamy. Pogłoski o śmierci wielkich narracji okazały się przesadzone. Opowieści wciąż organizują nam świat - problem w tym, że przestały dawać sobie z nim ra
38% rabatu
37,31 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Prasa Narodowej Demokracji 1893–1939. Tytuły prasowe, wydawcy i dziennikarze, motywy publicystyczne Tom 1: A – D
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 48h
Mimo że opublikowano wiele opracowań naukowych dotyczących dziejów prasy Narodowej Demokracji, także ujętych w niniejszym opracowaniu i analizowanych na potrzeby recenzowanej książki, dotychczasowy dorobek w tym zakresie był wielowątkowy, m
28% rabatu
33,36 zł
46,20 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Teorie stosunków międzynarodowych
Autor:
Czaputowicz Jacek
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Przekrojowy podręcznik akademicki z zakresu najważniejszych zagadnień teoretycznych w stosunkach międzynarodowych. Praca ma charakter interdyscyplinarny, z licznymi odniesieniami do filozofii, socjologii i innych nauk społecznych. Wyczerpuj
22% rabatu
61,98 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Zbiorowe opracowanie problematyki prawnej związanej z funkcjonowaniem mediów społecznościowych uważam za bardzo cenną inicjatywę grupy Autorów, nad którymi opiekę naukową sprawował Pan Profesor Ryszard Markiewicz. [...] W monografii podejmo
28% rabatu
37,28 zł
51,45 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Wokół historii (i) komunikacji. Księga pamiątkowa dedykowana Profesorowi Włodzimierzowi Michowi z ok
Autor:
red. Jakub Nowak
Pokrzycka Lidia
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 48h
Obszerny tom (a złożyło się na niego ponad trzydzieści tekstów) to owoc naukowego namysłu najwyższej próby badaczy, którzy od lat śledzą związki historii i komunikacji, w niniejszej publikacji zaś umiejętnie łączą go z dyscypliną, z jaką pr
28% rabatu
53,07 zł
73,50 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Seria „Współczesne Media”, którą zainicjowałyśmy w 2009 roku i którą opiekujemy się w niemal corocznym rytmie, została przez nas zaprojektowana jako forum kształtowania się i wymiany myśli medioznawczej. Seria ta w czasie 12 lat jej oddział
28% rabatu
27,29 zł
37,80 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Seria „Współczesne Media”, którą zainicjowałyśmy w 2009 roku i którą opiekujemy się w niemal corocznym rytmie, została przez nas zaprojektowana jako forum kształtowania się i wymiany myśli medioznawczej. Seria ta w czasie 12 lat jej oddział
28% rabatu
30,33 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() SOCIAL NET ART Paradygmat sztuki nowych mediów w dobie web 2.0.
Autor:
Miaskowska Marta
Wydawca:
Silva Rerum
wysyłka: 48h
Pomnażające się obrazy stały się nieodłączną częścią wartkiego strumienia społecznej dyskusji, a tym samym trzonem masowej kultury wizualnej w nowym systemie komunikacji. Z jednej strony, pokochaliśmy media społecznościowe, które pozwalają
43% rabatu
39,23 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Philippe Lançon, współpracownik francuskiego dziennika „Libération”, a także felietonista satyrycznego tygodnika „Charlie Hebdo”, może śmiało powtarzać, iż los darował mu drugie życie. 7 stycznia 2015 roku został ciężko ranny w zamachu terr
35% rabatu
31,94 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Opowiadając historię dwóch kobiet o odmiennych losach, autorka analizuje epokę od czasów Big Brothera po lata współczesne w której liczy się tylko to, aby być widzianym. De Vigan przygląda się erze naznaczonej kultem mediów społecznościowyc
44% rabatu
24,22 zł
42,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Otóż, cała współczesna kultura dziennikarska i wszystkie publiczne dysputy mają jedną wspólną cechę: ludzie nie wiedzą, jak zacząć myśleć. Nie dość, że ich myślenie jest zapożyczone z trzeciej i czwartej ręki, to w dodatku zaczyna się trzy
39% rabatu
27,25 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Media a postawy prosportowe młodzieży akademickiej
Autor:
red. Jędrzej Skrzypczak
Wydawca:
FNCE
wysyłka: 48h
Dla wielu z pokolenia digital natives, a więc urodzonych już po powstaniu Internetu, jeżeli czegoś lub kogoś nie można znaleźć w sieci, to z dużą pewnością ten ktoś lub coś nie istnieje. Niniejsza książka, przygotowana w większości przez Au
40% rabatu
62,62 zł
105,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Jak komunikować się efektywnie. Paszport do komunikacji globalnej
Autor:
Raul Sanchez
Dan Bullock
Wydawca:
Rebis
wysyłka: 48h
Komunikacja jest kluczem. Prowadzenie biznesu często oznacza działania globalne kontakty z klientami, partnerami czy odbiorcami na całym świecie. Niezbędne jest zatem skuteczne przekazywanie wiadomości zarówno online, jak i w kontakcie bezp
40% rabatu
32,82 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
Autor:
Scott David Meerman
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Książka Nowe zasady marketingu i PR • 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek” • Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly” • Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski • Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i
21% rabatu
63,33 zł
79,91 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|