nowość
Okładka książki Wolność wypowiedzi w społeczeństwie informacyjnym
Niniejsza monografia dotyka wielowymiarowego i skomplikowanego zagadnienia wolności wypowiedzi w środowisku nasyconym mediami i informacjami. Zaprezentowana tematyka jest niewątpliwie aktualna i ważna, tak ze względu na potrzeby badawcze dy
23% rabatu
48,79
63,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Dziennikarki prasy dla kobiet w Polsce 1918–1939. Portret zbiorowy na podstawie publicystycznego samoopisu
„Należy docenić trud opracowania zagadnienia związanego z miejscem, rozwojem osobistym i zawodowym, warsztatem i posłannictwem dziennikarek. Za bardzo istotne dla poszerzenia dotychczasowej wiedzy o prasie dla kobiet należy uznać części wst
23% rabatu
30,90
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Ku ludziom Wspomnienia
Do rąk czytelników oddajemy drugi tom wspomnień profesora związanego z socjologią i nauką o mediach, wykładowcy Uniwersytetu Śląskiego, byłego rektora Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Tom pierwszy zatytułowany Reperować płot czy wymierzać
35% rabatu
25,53
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Rwący nurt mediów
„Publikacja ukazała się nakładem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie i Wydawnictwa Universitas”. Profesor Tomasz Goban-Klas kocha media. Kocha miłością niesamolubną, dlatego dzieli się tym uczuciem i hojnie obda
35% rabatu
27,49
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Media Varia. Jednostki Społeczeństwa...
Monografia pod redakcją Tomasza Gackowskiego i Mateusza Patery to interesujące spojrzenie na ekosystem medialny, a decyzje redaktorów w zakresie doboru treści sprawiają, że zawartość publikacji jest w istocie ucieleśnieniem tytułowych Varió
28% rabatu
32,60
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Rezyliencja. Siła psychiczna lidera/liderki.
Książka – wyzwanie dla każdego świadomego lidera Wyjątkowa, interaktywna publikacja. Jej trzon składa się z 21 tekstów – sesji inspiracji, pobudzających do refleksji na temat tego, co stanowi o sile psychicznej, REZYLIENCJI, człowieka, uło
36% rabatu
63,81
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Komunikacja międzykulturowa albo lepiej nie wychodź z domu
Książka Komunikacja międzykulturowa albo lepiej nie wychodź z domu ma służyć nie tylko poznaniu różnic kulturowych czy kulturowego kontekstu komunikacji, lecz również kształtowaniu umiejętności porozumiewania się oraz budowania więzi między
22% rabatu
31,30
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Pragmatyka
Kiedy należy traktować metaforę dosłownie, by dostrzec jej komiczny wydźwięk? Kiedy wyrażenie pochlebne staje się złośliwe? Jak przekazać rozmówcy, że rozmowa telefoniczna zmierza ku końcowi? Kiedy tautologie (wojna to wojna, biznes to b
18% rabatu
56,89
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki You Are Incredible Just As You Are
Find happiness by embracing your perfectly imperfect self. This inspiring journal is designed to help you find your way in a world where comparison and judgement can make it hard to stay true to yourself. Using a mixture of prompts, tick b
15% rabatu
54,69
64,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Fake news. Produkt medialny czasów postprawdy
Katarzyna Bąkowicz podejmuje się niełatwej próby – i próbę tę należy uznać za udaną – zdefiniowania kluczowej dla prowadzonych przez nią rozważań kategorii fake newsa, który traktuje jako produkt medialny czasów postprawdy. Praca jest intel
28% rabatu
32,60
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Powiedziała
Powiedziała
Wydawca: Poznańskie
wysyłka: 48h
Przez kilka dekad nazwisko Harveya Weinsteina było w Hollywood synonimem władzy. Mógł tworzyć gwiazdy i je niszczyć, nadawać karierom bieg lub dusić je w zarodku. Przez wiele lat krążyły plotki, że jego pomoc nie jest bezinteresowna, a kobi
38% rabatu
28,04
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki To nie jest propaganda
Żyjemy w czasach, kiedy to impuls, plotka czy fake news z mediów społecznościowych kreują codzienność. Hakerzy, internetowe boty, a może ISIS, Putin, Trump czy trolle internetowe kształtują naszą rzeczywistość oraz wartości. Pomerantsev udo
35% rabatu
29,39
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Dyskursy trzeciego tysiąclecia IV
Dyskursy trzeciego tysiąclecia IV to kontynuacja publikacji poświę­conych różnym metodologicznym podejściom badawczym odnośnie do modnych obecnie analiz wielu odmian dyskursów (tom – 2011, tom II – 2013, tom III – 2015). W monografii zapre
8% rabatu
50,85
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Od radia Marconiego do mediów strumieniowych. Rewolucja technologiczna, ewolucja przekazu i odbioru
„Radio nie ma przyszłości” – stwierdził w 1897 roku lord Kelvin, słynny fizyk. Jakże się mylił. Książka profesora Stanisława Jędrzejewskiego jest wieloaspektową, obszerną refutacją tezy wielkiego uczonego. Radio przetrwało już ponad 120 lat
38% rabatu
46,78
74,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Księga Adsów Twój przewodnik po dżungli social mediów
Firma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata... ... oraz innych mediów społecznościowych. Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglądać powinn
37% rabatu
31,09
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Nienawiść sp. z o.o.Jak dzisiejsze media każą nam gardzić sobą nawzajem
Czym różni się dziennikarz popierający republikanów od tego, który stawia na demokratów? Co łączy konserwatywną sieć FOX z uchodzącą za postępową MSNBC? I czy na pewno media powinny budować kapitał na wzajemnej niechęci? Przed Państwem gorz
39% rabatu
30,66
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Intryguj
Intryguj
Autor: Sam Horn
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksy
38% rabatu
26,79
42,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zrozumieć social media
Zrozumieć social media
Autor: Roguski Artur
Wydawca: Helion
wysyłka: 48h
Facebook na kozetce Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i u
37% rabatu
31,09
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Komunikacja w kryzysie. Jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem
Idea kontrolowania kryzysu jest już przedawniona. Dzięki smartfonom i portalom społecznościowym kryzys może obecnie pojawić się przed oczami opinii publicznej w dowolnym momencie. Niniejsza książka jest świetnym poradnikiem dla specjalistów
17% rabatu
57,58
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
W książce omówiono wyzwania związane z przekazywaniem na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie. Trudność podjętej pr
27% rabatu
56,56
77,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
100
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj