|   Granice poznania Chopina
                            Autor:
                            
                                        Kallberg Jeffrey
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
                        
                     wysyłka: 48h 
                            ISBN:
                            
9788361142492                            
                         
                            EAN:
                            
9788361142492                            
                         
                            oprawa:
                            
Twarda                            
                         
                            podtytuł:
                            
Płeć, historia i gatunek muzyczny                            
                         
                            format:
                            
17.0x24.5cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
290                            
                         
                            rok wydania:
                            
2013                            
                         (0) Sprawdź recenzje 40% rabatu27,00 zł Cena detaliczna:  45,00 zł 
                                DODAJ DO KOSZYKA 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,00 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Prowokująco ponowoczesny tytuł książki Jeffreya Kallberga – który zdaje się zapowiadać swobodne rozważania genderowe, dwuznacznie sugerując, że będziemy poruszać się w sferach seksualnych i „granicznych” – nie odkrywa w istocie nawet części tajemnic ani bogactwa tematów składających się na to erudycyjne studium.
Praca Kallberga, zbierająca jego eseje z lat 1980-1994, stawia całą serię fascynujących pytań, dając na nie niejednokrotnie zaskakujące odpowiedzi. Co dla współczesnych Chopina znaczyło określenie go mianem „Ariela fortepianu”? Dlaczego nokturn odbierany był jako gatunek typowo kobiecy? Czy Preludia op. 28 pomyślane zostały przez kompozytora rzeczywiście jako cykl, który winien być wykonywany, jak to się dziś najczęściej przyjmuje, w całości? Co oznacza w przypadku twórczości Chopinowskiej „styl ostatni” i czy możliwe jest, że uznawany za finalne dzieło Chopina Mazurek f-moll op. 68 nr 4, kilkakroć już odczytywany na nowo z odnalezionych po śmierci kompozytora szkiców, tak naprawdę nigdy nie powstał?
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |