Okładka książki New Shoes: Contemporary Footwe
New Shoes: Contemporary Footwe
16% rabatu
41,38
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Gentleman - Ullmann Publishing
Gentleman - Ullmann Publishing
16% rabatu
125,83
149,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Dress Your Best Life
Dress Your Best Life
Autor: Dawnn Karen
Wydawca: Penguin Books
wysyłka: 48h
Dress Your Best Life
21% rabatu
57,20
72,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Harper's Bazaar Models
Harper's Bazaar Models
Wydawca: Abrams
wysyłka: 48h
The pages of Harper's Bazaar have been a stage for fashion's biggest supermodels for generations and remain so today. Harper's Bazaar: The Models features all of them-from Suzy Parker, Dovima and Lisa Fonssagrives to Linda Evagelista, Naomi Campbell, Christy Turlington and Kate Moss. Author Derek Blasberg has selected stunning photographs by the best fashion photographers and also shares the stories behind the images, from interviews with models and photographers done especially for this book.With more than 275 photographs from the last 70 years, and essays that reveal the lives of the models both on-set and off, this gorgeously packaged book is the inside look at the models of Harper's Bazaar.
16% rabatu
168,06
199,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Słownik stereotypów i symboli ludowych t. 2, z. IV, Rośliny: zioła
Tom Słownika stereotypów i symboli ludowych poświęcony Roślinom objął już trzy zeszyty: Zboża, Warzywa, przyprawy i rośliny przemysłowe oraz Kwiaty. Obecnie oddajemy w ręce Czytelnika kolejny, czwarty zeszyt, który zawiera językowo-kulturowe obrazy Ziół. Jest to rodzaj ludowego „zielnika”, gatunku mającego w Polsce wieloletnie tradycje, sięgające słynnego Zielnika Syreniusza, wydanego w Krakowie w roku 1613. Nasz „zielnik” zawiera informację o kilkudziesięciu (dokładnie – 72) „roślinach zielnych” (jak się oficjalnie przyjęło mówić) najbardziej znanych w tradycyjnej kulturze ludowej, w środowisku wiejskim. Nie jest to jednak opis oparty na wiedzy naukowej, botanicznej, medycznej czy technicznej, lecz opis kulturowy, ściślej mówiąc – etnolingwistyczny, czyli antropologiczno-kulturowy. Od redaktora
24% rabatu
48,16
63,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki High Heels: Fashion, Femininity and Seduction
Featuring a vivid selection of contemporary fashion photography, this volume is a visual odyssey through ideas of beauty, danger and seduction. Its exciting exploration of the confluence of art, fashion and fetish in the cult of high heels swooping down fashion show runways and city streets everywhere is an enticing mixture whimsy, allure and luxury. It will appeal to anyone with an interest in fashion or contemporary photography.
16% rabatu
125,83
149,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki SZTUKA ZWYCIĘSTWA WSPOMNIENIA TWÓRCY NIKE WYD. 2020
Bestsellerowe wspomnienia twórcy NIKE. Firmy Nike nie trzeba nikomu przedstawiać - to jeden z najpotężniejszych graczy na rynku odzieży, obuwia i sprzętu sportowego, z roczną sprzedażą rzędu 30 miliardów dolarów. Nie każdy jednak wie, kim jest Phil Knight - człowiek, który stworzył tę markę za garść dolarów pożyczonych od ojca, a potem przez dziesięciolecia kształtował jej potęgę. Jego wspomnienia są fascynującą podróżą w czasie i zaskakująco szczerą, intymną opowieścią o tym, jak realizować marzenia. Knightowi dopisało szczęście: jak większość młodych ludzi, krótko po studiach nie miał szczegółowego planu na życie, ale miał swój Szalony Pomysł. Kochał bieganie i czuł, że nie będzie szczęśliwy, jeśli nie zwiąże kariery zawodowej z pasją. I właśnie o tym, jak zmienić zamiłowanie do sportu w niewyobrażalny sukces komercyjny, opowiada ten pamiętnik - zaskakujący, skromny, niefiltrowany, zabawny i pięknie napisany. To wspaniała, amerykańska opowieść o szczęściu, determinacji, znajomości rzeczy oraz magicznej alchemii, która połączyła grupkę ekscentryków, twórców sukcesu Nike. To, że odnieśli sukces, jest cudem, bo - jak dowiedziałem się z tej książki - choć jako naród cenimy sobie wolność gospodarczą, to jednocześnie jesteśmy niezrównani w jej tłamszeniu. To, co Phil Knight ma do powiedzenia na temat przedsiębiorczości oraz przeszkód, które trzeba pokonać na drodze do sukcesu, jest wręcz bezcenne. Trudno zliczyć zakładki, które zostawiłem między stronicami tej książki. - Abraham Verghese, autor Powrotu do Missing, bestsellera z listy „New York Timesa” Byłem jeszcze dzieciakiem, gdy po raz pierwszy spotkałem Phila Knighta, ale tak naprawdę poznałem go dopiero teraz, gdy przeczytałem tę piękną, przejmującą, intymną opowieść. To samo mogę powiedzieć o Nike - z dumą nosiłem stroje tej firmy, ale nie miałem pojęcia, że za popularnym symbolem zwanym swoosh kryje się tak niezwykła historia ludzkiej pomysłowości, woli przetrwania oraz triumfu. Szczery, zabawny, trzymający w napięciu, prawdziwie literacki - oto pamiętnik dla ludzi, którzy kochają sport, lecz nade wszystko dla tych, którzy kochają pamiętniki. - Andre Agassi, tenisista, jego autobiografia Open stała się bestsellerem „New York Timesa”
37% rabatu
28,49
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Tak dziś jemy. Biografia jedzenia
Jeszcze nigdy nie mieliśmy tylu superfoods… i tylu rodzajów chipsów. Jeszcze nigdy nie mieliśmy takiego problemu z definicją jedzenia. Czy wiesz, że na Islandii uprawia się banany, a w Danii jeszcze 30 lat temu nie znano czosnku? Za życia dwóch pokoleń dokonała się globalna zmiana. Tradycyjne diety oparte na ograniczonej liczbie składników ustąpiły miejsca najrozmaitszym modom i trendom, w mediach roi się od samozwańczych ekspertów żywieniowych, a my czujemy się coraz bardziej zagubieni. Część z nas korzysta z bogactwa, do którego wcześniej nie mieliśmy dostępu: smakuje egzotycznych ziół, zaopatruje się na ryneczkach i wymienia przepisami na wyszukane potrawy. Innych jedzenie powoli zabija: powoduje cukrzycę i problemy z sercem na skalę dotąd niespotykaną. Zdrowa żywność jest droższa i trudniej dostępna, a otyłość – paradoksalnie – coraz częściej idzie w parze z niedożywieniem. Tak dziś jemy to pasjonujący reportaż o znikającej godzinie lunchu, sproszkowanych zamiennikach jedzenia takich jak Huel, braku czasu na gotowanie oraz rosnącej popularności weganizmu i Uber Eats. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak rewolucja żywieniowa wpływa na nasze zdrowie, relacje z ludźmi i otaczający na świat – ta książka jest dla Ciebie.
31% rabatu
31,25
44,99 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Fashion History from the 18th to the 20th Century
Clothes define people. A person’s attire, whether it’s a sari, kimono, or business suit, is an essential code to his or her culture, class, personality, even faith. Founded in 1978, the Kyoto Costume Institute recognizes the importance of understanding clothes from sociological, historical, and artistic perspectives. With one of the world’s most extensive clothing collections, the KCI has amassed a wide range of historical garments, underwear, shoes, and fashion accessories dating from the 18th century to the present day. Showcasing the Institute’s vast collection, Fashion History is a fascinating excursion through the last three centuries of clothing trends. Featuring impeccable photography of clothing expertly displayed and arranged on custom-made mannequins, it is a testimony to attire as “an essential manifestation of our very being” and to the Institute's passion for fashion as a complex and intricate art form.
16% rabatu
62,49
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Paryski szyk jeszcze raz
Ten elegancki poradnik jest prawdziwym must-have dla kobiety, która chce połączyć swój indywidualny styl z paryskim szykiem. W nowej, poszerzonej i uaktualnionej wersji Paryskiego szyku – którego pierwsze wydanie także w Polsce było bestsellerem – Ines de la Fressange, ikona paryskiego szyku, oraz Sophie Gachet, znawczyni paryskich trendów, z humorem, wdziękiem i zapałem dzielą się swoim niepowtarzalnym stylem i wskazówkami na temat mody, elegancji, urody, dekoracji wnętrz i spędzania wolnego czasu, także z dziećmi. Znajdziesz tu fantastyczne stylizacje, zdjęcia i rysunki Ines, dowiesz się, które elementy garderoby są niezbędne w szafie każdej kobiety, poznasz sposób Ines na pielęgnację urody w dziesięć minut i na przygotowanie paryskiej kolacji dla przyjaciół. Znajdziesz tu także listę adresów – internetowych i stacjonarnych – pod którymi zrobisz zakupy w paryskim stylu, miejsc, gdzie zjesz wspaniały posiłek, wypijesz kawę, spędzisz noc, muzeów leżących nieco na uboczu głównych szlaków. Ponad 300 kolorowych ilustracji.
37% rabatu
44,35
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Usunąć do 30 dni
Usunąć do 30 dni
Wydawca: Scholar
wysyłka: 48h
Obecność plakatów wyborczych jest elementem rytuału demokracji. Należą one do współczesnej ikonosfery, są traktowane jako irytujący, ale konieczny rekwizyt demokratycznego spektaklu. Czas ich życia w przestrzeni publicznej jest krótki – pojawiają się w kampaniach wyborczych zaledwie na kilka tygodni. Po ich zakończeniu są usuwane przez nadawców (zgodnie z przepisami powinno to nastąpić w ciągu 30 dni od ogłoszenia wyniku wyborów), zaklejane następnymi reklamami albo zdzierane w części bądź w całości przez konkurencję polityczną lub publiczność. Ze wstępu Autorka stara się nie tracić z pola widzenia głównej idei, iż świat, w którym żyjemy, jest rzeczywistością nastawioną na interpretację, a więc sens semiosfery wynika z wzajemnego sprzężenia nadawczo-odbiorczego teksto-obrazów, wśród których upływa nasze życie zwane „uczestnictwem w kulturze”. Z recenzji prof. Wojciecha Burszty Autorka poddaje analizie zarówno znaki i symbole graficzne obecne na plakatach, jak ich język. Zwraca uwagę ,że ów „test wyborczy” podlegał ewolucji wraz ze zmianami zachodzącymi w demokratycznym życiu publicznym. Od odwołań do najszerszej wspólnoty narodowej, której desygnatem była odmieniana w 1989 r. przez wszystkie przypadki „Polska”, poprzez wyodrębnienie stanowisk poszczególnych sił politycznych reprezentujących konkretne wartości i wskazywanie ich wroga, do komunikatów maksymalnie ogólnych, nastawionych na pozyskanie jak najszerszego poparcia dla haseł, które trudno zakwestionować. Z recenzji dr. hab. Jana Skórzyńskiego
31% rabatu
29,17
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Historia ciała
Historia ciała, monumentalne dzieło francuskich historyków, pokazuje, w jaki sposób ciało staje się przedmiotem historii. Autorzy nie pomijają żadnej sfery: mówią o religii, medycynie, seksualności, sztuce i innych dziedzinach życia. Ewolucję wyobrażeń ciała w kolejnych stuleciach ukazują w perspektywie „konkretnego” człowieka danej epoki. W rozważaniach tych daje się już przeczuć ciało naszych czasów. Uwadze autorów nie umyka żaden krzyk, szmer, milczenie ani gest, który może powiedzieć coś o kondycji człowieka. Ciało ukazane zostaje we wszelkich możliwych stanach: w cierpieniu, pragnieniu, marzeniu, w relacji do innych ciał. Także, jak chciał Foucault, w relacji do samego siebie.
26% rabatu
72,96
98,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Moda patriotyczna w Polsce.
Album ukazuje jak Polacy wyrażali uczucia patriotyczne przez strój i jego dodatki. Głównym założeniem było opisanie procesu świadomego stylizowania wyglądu zewnętrznego w ten sposób, aby epatował on uczuciami miłości do ojczyzny lub wrogości wobec jej przeciwników. Proces ten został ujęty w szerokim kontekście i długich ciągach czasowych, poczynając od narodzin mody narodowej na przełomie XVI i XVII w. po koniec II wojny światowej. Naświetlone zostały okoliczności, w których moda patriotyczna się rodziła, oraz te, które doprowadzały do jej zaniku. Omówiono również proces powstawania, zapominania i odradzania się na nowo pewnych symboli i haseł patriotycznych. Celem przyświecającym powstaniu albumu było ustalenie stopnia trwałości lub zmienności sposobów wyrażania uczuć patriotycznych przez sposób ubierania się.
32% rabatu
26,70
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie The New French Couture. Icons
The New French Couture. Icons
Wydawca: HarperCollins
wysyłka: 48h
With more than 175 colour high-fashion photographs, this stunning, comprehensive, and authoritative handbook on modern French couture, covering the finest Parisian houses of couture—including Chanel, Dior, Balenciaga, Yves Saint Laurent, Lanvin, and more—and the creative directors who are redefining their legacies for the twenty-first century While trends emerge from New York, London, and Tokyo, the fashion capital of the world remains the City of Light. From Coco Chanel to Karl Lagerfeld; Hubert de Givenchy to Riccardo Tisci, the evolutionary arc of French fashion and its most revered houses grows richer with each season and with a continuous infusion of imaginative new talent. The New French Couture identifies the fashion leaders whose longstanding ateliers have endured, and the creative pioneers who continue to reinvent and reinterpret their signature iconography, including Karl Lagerfeld at Chanel, Alber Elbaz at Lanvin, Alexander Wang at Balenciaga, and Hedi Slimane at Saint Laurent. Though haute couture remains the exclusive domain of a few houses, the Parisian fashion panorama is rife with gifted luxury establishments who specialize in hand-craftsmanship, exquisite design, precious materials, impeccable production, and a celebrity clientele. The New French Couture provides a dazzling tour through the advertising, editorial, runway, and behind-the-scenes lives of these exclusive ateliers, revealing the evolution of each brand, their definitive looks, and fashion “moments.” Here, too, are profiles of those who have made Paris their home, reimagining contemporary French luxury more independently of the fashion conglomerates, such as Hussein Chalayan, Jean Paul Gaultier, Azzedine Alaïa, and Phoebe Philo for Céline. Breathtaking in scope and vision, beautiful, sophisticated, and informative, The New French Couture provides a comprehensive glimpse at the breadth of the Paris’s impressive and abiding fashion authority.
16% rabatu
263,95
312,55 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Prawo designu i mody. Kreowanie produktu
Tom 3. Serii Prawa Designu, Mody i Reklamy przybliża arkana wiedzy z zakresu prawa własności intelektualnej w świecie mody. Książka jest dedykowana praktykom sektora mody oraz studentom kierunków prawniczych i artystycznych.
18% rabatu
51,94
63,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Życie kobiet w Łodzi 1908-1914
Książka Życie kobiet w Łodzi w latach 1908–1914 autorstwa Sylwany Borszyńskiej jest najnowszą i niepowtarzalną publikacją opisującą w nowoczesny sposób realia życia kobiet na początku XX wieku. Autorka konkretnie i szczegółowo wnika w najgłębsze zakamarki egzystencji łodzianek, ukazując w tle tętniące życiem przemysłowe miasto. Wyciąga na światło dzienne problemy, z jakimi dawniej kobiety musiały sobie radzić w codziennym życiu. Pokazuje także szanse wynikające z mieszkania w Łodzi. Publikacja w znakomity sposób uzupełnia dotychczasowy poziom wiedzy historycznej o regionie, a co najważniejsze wypełnia także białe plamy w historii łódzkich kobiet. Jest kolejną cegiełką do podejmowanych przez miasto i badaczy działań, mających na celu przywrócenie kobietom należnego im miejsca w historii Łodzi. Praca zawiera wiele nieopisywanych dotąd wątków i problemów. Już od pierwszych stron wciąga Czytelnika w wir historii „złego miasta”.
34% rabatu
26,51
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki 100 Contemporary Fashion Desig
100 Contemporary Fashion Desig
16% rabatu
63,34
75,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Fashion 20th Century
Fashion 20th Century
16% rabatu
63,34
75,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Konfekcja damska 1800-1914
W książce opisano początki rozwoju odzieży konfekcjonowanej, noszonej dziś powszechnie, która w XIX wieku zaczynała dopiero podbijać rynek mody. Konfekcja, czyli odzież projektowana i produkowana metodami przemysłowymi, dostępna dla szerokiej klienteli jako modele seryjne, stawała się coraz większą konkurencją dla tradycyjnego ubioru szytego od wieków na miarę — na indywidualne zamówienie. Historia damskiej odzieży gotowej to nie tylko opowieść o sukniach, bluzkach czy żakietach dostępnych od ręki. To przede wszystkim fascynująca podróż przez rozwój przemysłu, nowych technik produkcji materiałów odzieżowych, seryjnego szycia oraz ekspansji nowych metod handlu i promocji zdolnych zaspokoić rosnące potrzeby kształtującego się społeczeństwa konsumpcyjnego. Ciekawa narracja w połączeniu z obfitością unikatowych ilustracji, przeprowadzą czytelnika przez mało odkryty dotychczas fragment historii ubioru. Co wspólnego z konfekcją miała elektryczność? Jak wyglądały seryjnie produkowane modele? Jak funkcjonowały pierwsze szwalnie? Gdzie można było nabyć gotowe stroje? Czy kobiety bezkrytycznie przyjęły modę na konfekcję oraz co do naszych czasów przetrwało z początków seryjnego wytwarzania odzieży. Dr Przemysław Faryś: specjalista z zakresu wzornictwa i materiałoznawstwa tekstyliów. Główny nurt zainteresowań naukowych skupia na historii ewolucji ubioru i analizie budowy oraz komfortu użytkowania zarówno współczesnej, jak i dawnej odzieży. Współautor wystaw poświęconych historii kobiecego stroju, głównie z przełomu XIX i XX wieku. Kolekcjoner odzieży. Jego dorobek obejmuje także publikację pt. „Ubiór kobiecy i jego tajemnice 1780—1930. Styl—rzemiosło—produkt”. PATRONI: Sztukater.pl, Przegląd Włókienniczy, Mówią Wieki, Novaedita
33% rabatu
37,77
56,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki The Costume History
The Costume History
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: 48h
Originally published in France between 1876 and 1888, Auguste Racinet's Le Costume historique was in its day the most wide-ranging and incisive study of clothing ever attempted. Covering the world history of costume, dress, and style from antiquity through to the end of the 19th century, the six volume work remains completely unique in its scope and detail. This TASCHEN reprint presents Racinet's exquisitely precise color illustrations, as well as his delightful descriptions and often witty commentary. Spanning everything from ancient Etruscan attire to French women's couture, material is arranged according to Racinet's original plan by culture and subject. As expansive in its reach as it is passionate in its research and attention to detail, Racinet's Costume History is an invaluable reference for students, designers, artists, illustrators, and historians; and a rich source of inspiration for anyone with an interest in clothing and style.
12% rabatu
66,34
75,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
58
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka