nowość
Opakowanie Piękny instalator
Piękny instalator
Wydawca: Agora
wysyłka: 48h
„Piękny Instalator” to nowy album Marka Dyjaka. Jest to tytuł piosenki do tekstu Jana Kondraka, która była próbą nawiązania do obrazu Jerzego Dudy-Gracza. Tą piosenką Marek Dyjak w 1995 roku wyśpiewał jedną z nagród Studenckiego Festiwalu Piosenki w Krakowie. Jak sam mówi :„Piosenka oczywiście została lekko zmodyfikowana, wcześniej była strasznie agresywna i wulgarna, co dało mi nagrodę, ale dziś nikt by jej nie chciał puścić w radiu, dlatego na potrzeby tego albumu została troszeczkę zmiękczona”. Na albumie tę piosenkę Marek Dyjak zaśpiewał w duecie z raperem Vieniem. Gościnnie na krążku pojawi się także Renata Przemyk oraz Zosia Hiszpańska młoda skrzypaczka, grająca temat do muzyki z filmu „Jasminum” Zygmunta Koniecznego, do którego słowa na potrzeby piosenki „Miriam” napisał Robert Kasprzycki. Wokalista przyznaje, że zmienia się nieco brzmienie i klimat tego albumu. Jak mówi: „Będzie to inny rodzaj muzyki, nie umiem tego opisać. Musicie Państwo posłuchać. Wydaje mi się, że nastąpił jakiś zwrot, jakaś progresja.” Na płycie znajdą się piosenki autorstwa Jana Kondraka, Roberta Kasprzyckiego, Jacka Musiatowicza, Artura Andrusa, Dariusza Milińskiego i Adama Struga oraz temat z filmu „Jasminum” Zygmunta Koniecznego. Za produkcję muzyczną i opracowanie całości materiału odpowiada Marek Tarnowski, który od lat współpracuje z Artystą, tworząc część jego zespołu.
28% rabatu
32,37
44,99 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Lampes antiques, byzantines et islamiques du Nil a l'Oronte. La Collection Bouvier
Kolekcja Bouviera obejmuje prawie 800 glinianych lamp oliwnych pochodzących z Egiptu i starożytnego Bliskiego Wschodu. Znajdującą się dziś w Szwajcarii prywatną kolekcję zgromadził podczas wieloletniego pobytu w Aleksandrii w latach 30-tych XX w. szwajcarski profesor prawa Maurice Bouvier. Nie jest to wszakże zbiór odzwierciedlający jedynie gusta czy też zainteresowania ikonograficzne właściciela. Zestaw lamp zaprezentowany w katalogu stanowiącym trzon tej publikacji to niemal pełen wachlarz typologicznych serii znanych z Egiptu od czasów Fenicjan po sułtanat mamelucki w średniowieczu, uzupełniony o typy lamp pochodzące z Bliskiego Wschodu, zakupione przez Bouviera podczas podróży do Libanu i Syrii. Szwajcarska kolekcja jest dziś drugim co do wielkości zbiorem, jeśli chodzi o tę kategorię zabytków, po kolekcji Muzeum Benaki w Atenach. La collection Bouvier est le fruit d'une fascination pour un objet qui, pendant pres de deux millénaires, fut bien plus qu'un simple outil domestique indispensable. Lors de son séjour a Alexandrie dans la premiere moitié du XXe siecle, séduit par la beauté des formes et des décors de lampes a huile, Maurice Bouvier, professeur suisse de droit, constitua un corpus de pres de 800 lampes, en choisissant ses exemplaires avec méticulosité, afin de rassembler la plus large panoplie possible de types et de motifs décoratifs. Aujourd'hui, la collection suisse représente – en termes de richesse – le deuxieme corpus d'Europe de lampes d'Égypte et du Proche-Orient, apres celui conservé au Musée Benaki a Athenes. L'ouvrage que nous soumettons au lecteur est une pierre milliaire dans la recherche sur la lychnologie égyptienne, syrienne et libanaise. La présentation raisonnée du matériel offre en effet une synthese tant attendue de ce champ de recherche difficile et jusqu'a ce jour insuffisamment connu. Le corpus des lampes présentées dans le catalogue couvre toutes les grandes périodes historiques, tout en mettant en relief les spécificités locales de l'Égypte et du Proche-Orient, de l'époque phénicienne jusqu'a la période mamelouke. Il propose aux chercheurs et aux amateurs une approche synthétique et diachronique des lampes en terre cuite d'Égypte et du Proche-Orient, a travers une étude accompagnée de la plus exhaustive des bibliographies possibles et illustrée par des photographies d'exception, oeuvre de Marc Bouvier, petit-fils du collectionneur. L'étude des lampes est secondée d'une revue systématique des marques d'atelier qui figurent sur les bases et des motifs iconographiques ornant les disques, ce qui permettra d'étendre et d'approfondir les recherches sur l'ampleur de la production locale en Égypte ainsi que sur les sources d'importations des lampes et des motifs décoratifs. La bibliographie élaborée par l'auteur, couvrant l'ensemble de la littérature du sujet, sera sans aucun doute d'une grande utilité, et pour longtemps, pour tous ceux qui étudient cette catégorie d'objets provenant d'Égypte et du Proche-Orient.
17% rabatu
165,17
199,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Older but Better, but Older
With playful wit, worldly advice and savvy observation, the bestselling authors of How to Be Parisian tackle the Parisian art of growing up. Caroline de Maigret and Sophie Mas are back to amuse you, saying what you don’t expect to hear, just the way you want to hear it. But this time they reveal how they are modifying their favourite bad girl habits and mischievous mindsets now they are more ‘madame’ than 'mademoiselle’. These iconoclastic, bohemian Parisiennes advise on love, seduction, fashion and dating as well as family, work, living alone and accepting imperfections. Both poignant and laugh-out-loud funny, this gorgeous, tongue-in-cheek guide astutely illuminates what it means to be a fully-fledged woman.
11% rabatu
66,71
75,00 zł
Dodaj
do koszyka
zapowiedź
Okładka książki Kościoły i klasztory rzymskokatolickie dawnego...
„Miasto Pińsk dawniej o rzeki Piny nazywane Pinnum, położone na Białej Rusi w województwie brzeskim litewskim, w zlewisku Morza Czarnego, pełne Rusinów, głównie schizmatyków, ma oprócz innych kościołów również kościół parafialny, znajdujący się pod opieką ojców franciszkanów” – czytamy w dokumencie diecezjalnym z 1727 roku. Historia Bazyliki pw. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Pińsku w znakomity sposób reprezentuje zmienne i niejednokrotnie burzliwe dzieje wielu świątyń na dawnych ziemiach wschodnich Rzeczpospolitej. Obecny kościół katedralny diecezji pińskiej jest dziś jedyna czynną w tym mieście świątynią rzymsko-katolicką. Pierwotnie spełniał dwojaką rolę – służył franciszkanom jako kościół zakonny, jednocześnie sprawując rolę świątyni parafialnej, a po kasacie klasztory w 1852 roku pozostał jedynie przy tej drugiej funkcji. Do statusu katedry awansował po powołaniu nowej diecezji – pińskiej – w 1925 roku, tracąc go w latach 1946–1991, w okresie zawieszenia działalności administracji diecezjalnej na Białorusi, i by do niego powrócił w 1991 roku. W czwartym tomie piątej części Materiałów do dziejów sztuki sakralnej na ziemiach wschodnich dawnej Rzeczypospolitej znalazło się dokładne omówienie historii, architektury, kompleksowe przedstawienie wystroju oraz stałego i ruchomego wyposażenia katedry w Pińsku. Książka została zaopatrzona w spisy wykorzystanych materiałó
29% rabatu
35,48
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Trzecia część Clavier Übung Johanna Sebastiana Bacha
Książka Tomasza Górnego stanowi pierwsze tak szczegółowe i kompetentne opracowanie na gruncie muzykologii polskiej jednej z najważniejszych kolekcji dzieł organowych w dorobku Johanna Sebastiana Bacha. Jest to niewątpliwie publikacja cenna – zawiera nieznany wcześniej materiał źródłowy i wiele innych skrupulatnie zebranych, zweryfikowanych i prawidłowo zinterpretowanych informacji. Książka będzie znakomitą lekturą zarówno dla lepiej zorientowanych melomanów, jak i profesjonalistów: organistów i muzykologów. Jako badacz twórczości Bacha od lat zaangażowany w przybliżanie postaci kompozytora i wyjaśnianie jego kluczowej roli dla historii muzyki, szczególnie cieszę się, że oto pojawia się nowa i ważna pozycja w bibliografii Bachowskiej, która wyszła spod pióra polskiego autora. dr hab. Szymon Paczkowski Instytut Muzykologii Uniwersytetu Warszawskiego Tomasz Górny jest adiunktem w Instytucie Muzykologii Uniwersytetu Warszawskiego. Jego badania dotyczą przede wszystkim związków muzyczno-literackich oraz twórczości Johanna Sebastiana Bacha. Ostatnio opublikował monografię Polifonia. Od muzyki do literatury (Kraków 2017).
31% rabatu
26,89
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Opera w Polsce w latach 1635-1795
Prezentowana publikacja jest opowieścią o operze w Polsce w latach 1635-1795. Autor uwzględnia w niej różne ówczesne formy sceniczno-muzyczne, potocznie określane mianem opery. Odwołując się do rodzimego i europejskiego kontekstu historycznego, koncentruje się wyłącznie na dziełach operowych wystawianych przez zespoły cudzoziemskie na dworze królewskim oraz na publicznej scenie narodowej utworzonej pod patronatem Stanisława Augusta Poniatowskiego. W literaturze przedmiotu brakuje syntezy poświęconej scenie operowej w Polsce. Książka ta obejmuje okres od pojawienia się w Rzeczypospolitej pierwszych dzieł operowych za panowania Wazów do początków polskiej sceny operowej za czasów Stanisława Augusta Poniatowskiego. Praca – napisana z punktu widzenia historyka idei i świadomości społecznej – stanowi pierwszą część szerszego autorskiego projektu poświęconego dziejom polskiej sceny operowej od jej początków po rok 1918. Skierowana jest do szerokiego grona odbiorców, zwłaszcza do historyków, kulturoznawców, teatrologów i muzykologów. „Autor skonstruował wartościową poznawczo i rzetelnie udokumentowaną monografię obejmującą pierwsze sto sześćdziesiąt lat obecności opery w Polsce. Takich opracowań zdecydowanie brakuje na polskim rynku wydawniczym”. Z recenzji dr. hab. Krzysztofa Kurka, prof. UAM
16% rabatu
33,50
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki 100 Contemporary Fashion Desig
100 Contemporary Fashion Desig
11% rabatu
66,71
75,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Fashion 20th Century
Fashion 20th Century
11% rabatu
66,71
75,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Stefan Kudelski, jego cztery Oskary i... inne opowieści rodzinne
Stefan Kudelski, jego cztery Oskary i... inne opowieści rodzinne
23% rabatu
26,92
34,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Konfekcja damska 1800-1914
W książce opisano początki rozwoju odzieży konfekcjonowanej, noszonej dziś powszechnie, która w XIX wieku zaczynała dopiero podbijać rynek mody. Konfekcja, czyli odzież projektowana i produkowana metodami przemysłowymi, dostępna dla szerokiej klienteli jako modele seryjne, stawała się coraz większą konkurencją dla tradycyjnego ubioru szytego od wieków na miarę — na indywidualne zamówienie. Historia damskiej odzieży gotowej to nie tylko opowieść o sukniach, bluzkach czy żakietach dostępnych od ręki. To przede wszystkim fascynująca podróż przez rozwój przemysłu, nowych technik produkcji materiałów odzieżowych, seryjnego szycia oraz ekspansji nowych metod handlu i promocji zdolnych zaspokoić rosnące potrzeby kształtującego się społeczeństwa konsumpcyjnego. Ciekawa narracja w połączeniu z obfitością unikatowych ilustracji, przeprowadzą czytelnika przez mało odkryty dotychczas fragment historii ubioru. Co wspólnego z konfekcją miała elektryczność? Jak wyglądały seryjnie produkowane modele? Jak funkcjonowały pierwsze szwalnie? Gdzie można było nabyć gotowe stroje? Czy kobiety bezkrytycznie przyjęły modę na konfekcję oraz co do naszych czasów przetrwało z początków seryjnego wytwarzania odzieży. Dr Przemysław Faryś: specjalista z zakresu wzornictwa i materiałoznawstwa tekstyliów. Główny nurt zainteresowań naukowych skupia na historii ewolucji ubioru i analizie budowy oraz komfortu użytkowania zarówno współczesnej, jak i dawnej odzieży. Współautor wystaw poświęconych historii kobiecego stroju, głównie z przełomu XIX i XX wieku. Kolekcjoner odzieży. Jego dorobek obejmuje także publikację pt. „Ubiór kobiecy i jego tajemnice 1780—1930. Styl—rzemiosło—produkt”. PATRONI: Sztukater.pl, Przegląd Włókienniczy, Mówią Wieki, Novaedita
28% rabatu
40,29
56,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Ballada o dziewczynie
Ballada o dziewczynie
Autor: Ewa Frysztak
Wydawca: Karakter
wysyłka: po 07.02.2020
"Choć dziś w Polsce nazwisko Ewy Frysztak niewiele mówi, w Stanach Zjednoczonych jej plakaty krążą na czarnym rynku. Z rozmowy z Januszem Górskim wyłania się portret nieprzeciętnej osoby: mistrzyni okładek PIW-u, eleganckiej damy w perłowej kolii, klnącej jak szewc, a przy tym osoby twórczej i niezależnej. Jej barwnym życiem (trzech mężów, stolik w „Kameralnej” obok stolika Marka Hłaski, przyjaźnie z najwybitniejszymi polskimi grafikami) można by obdzielić kilka biografii. Najważniejsze są jednak jej prace, zwłaszcza tworzone od lat pięćdziesiątych okładki książek, raz rysowane zamaszystym gestem, z werwą i rozmachem, innym razem pieczołowicie i z imponującą dyscypliną skonstruowane. Twórczość Ewy Frysztak to odpowiedź na docierające do PRL-u echa modernistycznego projektowania, bardzo charakterystyczna, pomysłowa – i aż do dzisiaj zapomniana. Ponad dwieście reprodukcji przybliża czytelnikowi z jednej strony wizualną atmosferę świata polskiej książki sprzed kilku dekad, a z drugiej stanowi świadectwo wyjątkowego talentu."
33% rabatu
39,50
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Muzeum Lubomirskich 1823 1940 Zbiór malarstwa
Beata Długajczyk / Leszek Machnik „Muzeum Lubomirskich 1823–1940. Zbiór malarstwa” Muzeum Lubomirskich, będące pierwszym muzeum publicznym w Galicji, zgromadziło w ciągu niespełna stu pięćdziesięciu lat istnienia ponad tysiąc trzysta obrazów. Kolekcję stanowiły dzieła dawne i nowe, prace twórców obcych i rodzimych, portrety i widoki, sceny religijne, historyczne i rodzajowe, płótna o znacznych walorach artystycznych i nieledwie amatorskie, składane do muzeum dary oraz obiekty kupowane z myślą o pomnożeniu zbioru. Niniejsza książka jest pierwszym monograficznym opracowaniem historii Muzeum Lubomirskich z okresu jego istnienia we Lwowie. Autorzy skupiają się na zbiorze malarstwa. Korzystając z dostępnych archiwaliów, starają się dowiedzieć, skąd pochodziły poszczególne obrazy i jakimi drogami docierały do placówki, jaki program gromadzenia realizowali kolejni kuratorzy zbioru, jakimi kryteriami posługiwali się przy wyborze dzieł oraz jak przez lata zmieniały się koncepcje i kształt ekspozycji. Wiele miejsca poświęcono również sposobom prowadzenia ksiąg inwentarzowych i katalogów, warunkom przechowywania czy metodom konserwacji, słowem: autorzy próbowali podpatrzeć funkcjonowanie muzeum także „od kuchni”. „Myśl wcale szczęśliwa utworzenia w sali wielkiej galerii doborowej przedmiotów sztuki malarskiej, na co się zupełnie zgadzam.” Jerzy Lubomirski, Wiedeń 1871
26% rabatu
65,82
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Twoja Księgarnia 4/2019 (44)
Książka numeru to reportaż Adama Higginbothama "O północy w Czarnobylu", efekt wnikliwej, wieloletniej pracy badawczej autora. Historie świadków tych wydarzeń prowadzą nas w głąb sowieckiego świata, wciągając niczym thriller. Zapraszamy także do spotkania z Hanną Kowalewską, która opowiada o swojej nowej książce "Okna z widokiem na Weronę". W numerze znajdą Państwo również rozmowę z Beatą Borucką, znaną jako Mądra Babcia, która w niezwykły sposób zrewolucjonizowała polskie babcie. Młodszym czytelnikom z radością przedstawiamy cykl książek o Zezi autorstwa Agnieszki Chylińskiej oraz moc innych fantastycznych tytułów. Agnieszka Wilczek
21% rabatu
3,94
4,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Walt Disneys Disneyland
Walt Disney dreamed for decades about opening the ultimate entertainment venue, but it wasn’t until the early 1950s that his handpicked team began to bring his vision to life. Together, artists, architects, and engineers transformed a dusty tract of orange groves about an hour south of Los Angeles into one of the world’s most beloved destinations. Today, there are Disney resorts from Paris to Shanghai, but the original Disneyland in Anaheim, California, which has been visited by more than 800 million people to-date, remains one of America’s most popular attractions. From the day it opened on July 17, 1955, Disneyland brought history and fairy tales to life, the future into the present, and exciting cultures and galaxies unknown to our imaginations. This bountiful visual history draws on Disney’s vast historical collections, private archives, and the golden age of photojournalism to provide unique access to the concept, development, launch, and enjoyment of this sun-drenched oasis of fun and fantasy. Disneyland documents Walt’s earliest inspirations and ideas; the park’s extraordinary feats of design and engineering; its grand opening; each of its immersive “lands” from Main Street, U.S.A., to Tomorrowland; and the park’s evolution through the six decades since it opened. It is a treasure trove of original Disney documentation and expertise, with award-winning writer Chris Nichols drawing on his extensive knowledge of both Disneyland and Southern California history to reveal the fascinating tale of “the happiest place on Earth.”
15% rabatu
170,00
200,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Polsko-łużyckie zbliżenia
Książka Polsko-łużyckie zbliżenia. Język–literatura–kultura poświęcona jest twórczości Jurija Brězana i adresowana do grona miłośników języka, kultury i literatury Serbołużyczan. Refleksja o różnych aspektach pisarstwa J. Brězana, jego zaangażowaniu społecznym i sposobie postrzegania rzeczywistości niemieckiej w okresie politycznego przełomu lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych XX wieku, jego prozie i współczesnej górnołużyckiej powieści wprowadza do dotychczasowych badań nowe akcenty. W polu zainteresowań polskich badaczy, slawistów, kulturoznawców i germanistów znalazła się także twórczość literacka przedstawicieli dwóch różnych generacji pisarzy serbołużyckich, przyjaciół Polski i Polaków, Antona Nawki i Bendikta Dyrlicha oraz recepcja literatury i kultury łużyckiej w śląskiej prasie. (red.) Spis treści Grażyna Barbara Szewczyk Wstęp. W dialogu z kulturą łużyczan Nicole Dołowy-Rybińska Wspólnota słowiańska w oczach Górnołużyczan Tadeusz Lewaszkiewicz Stan badań nad językiem górnołużyckiej twórczości Jurija Brězana Dietrich Scholze-Šołta Jurij Brězan i przełom polityczny w Niemczech Piotr Pałys Jurij Brězan jako organizator brygad pracy Serbskeje młodźiny w Jugosławii (1946?1948) Józef Zarek Jurij Brězan w panoramie górnołużyckiej powieści autorstwa Tomasza Derlatki Marek Kryś Adaptacje prozy Jurija Brězana na przykładzie filmu Die schwarze Mühle Monika Blidy Wątki polskie w życiu i twórczości Antona Nawki Grażyna Barbara Szewczyk Łużyce w poetyckich światach Benedikta Dyrlicha Michał Skop Sprawy łużyckie na łamach katowickiego czasopisma „Odra” (1945?1950) Ilza Kowol Problematyka łużycka na łamach dwutygodnika „Poglądy” Robert Langer, Měrćin Wałda / Martin Walde Wywiad z Jurijem Brězanem Indeks nazwisk
11% rabatu
24,91
28,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Definitive Opera Encyclopedia
Updated and expanded version of the classic reference work, The Illustrated Encyclopedia of Opera, this new text edition examines the history and development of opera, from its roots in the theatrical choral dances of Ancient Greece, through the sublime compositions of Handel and Mozart and on to the groundbreaking works of Verdi, Wagner and beyond. Organised by era, the composers and their works, along with the key librettists and singers of the period, are placed in their historical, social and cultural context through extensive introductory sections. Cross-references and theme boxes allow the reader to follow a particular area of interest throughout the book, or to explore related information. The comprehensive text brings to life the splendour and emotional energy of the best operas, performers and companies.
11% rabatu
80,06
90,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Prorocy, kapłani, rewolucjoniści.
Książka Joanny Wojnickiej, choć podejmuje tematy pozornie mocno zróżnicowane, jest merytorycznie zwarta. Kolejne rozdziały prowadzą czytelnika przez różne okresy historii kina radzieckiego i rosyjskiego, uzmysławiając jego swoistą jednolitość, spójność, zarazem wewnętrzne zróżnicowanie, zarówno w porządku diachronicznym, jak i synchronicznym. Struktura książki ma układ chronologiczny, można ją czytać wszakże również w inny sposób. Zamysł Autorki polega bowiem także na tym, by opowiadając o kolejnych okresach, jak również przemianach w kinie rosyjskim i radzieckim, przyglądać się powtarzającym się zagadnieniom, wśród których można wymienić między innymi problem fałszowania pamięci historycznej, relację polityki i kultury, wpisanie kina w kulturę rosyjską z jej wielkimi tematami, losy poszczególnych filmów i twórców. Wszystkie teksty stanowią świadectwo niepowszedniej erudycji Autorki, w pierwszej kolejności doskonałej znajomości kina rosyjskiego i radzieckiego. [Z recenzji prof. Piotra Zwierzchowskiego] Joanna Wojnicka, historyk filmu, pracownik Instytutu Sztuk Audiowizualnych Uniwersytetu Jagiellońskiego.Zajmuje się historią kina europejskiego, w tym rosyjskiego i sowieckiego, a także związkami kina z innymi sztukami, przede wszystkim literaturą i teatrem. Autorka książek: Świat umierający. O późnej twórczości Luchino Viscontiego (2001), Słownik wiedzy o filmie (razem z Olgą Katafiasz, 2005, 2009), monografii sowieckiego kina odwilżowego Dzieci XX Zjazdu. Film w kulturze sowieckiej lat 1956–1968 (2012, nominacja PISF dla najlepszej książki roku), Historia filmu. Od Edisona do Nolana (wraz z Rafałem Syską, 2015). Redaktorka (wraz z Grażyną Stachówną) tomu Autorzy kina europejskiego (2003) oraz Autorzy kina polskiego (2004). Zredagowała tom Od Puszkina do Brodskiego. Adaptacje literatury rosyjskiej (2017). Opublikowała ponad czterdzieści artykułów w czasopismach i książkach zbiorowych, w tym rozdziały poświęcone historii kina rosyjskiego i sowieckiego w czterech tomach Historii kina (Kino nieme, 2009; Kino klasyczne, 2011; Kino nowofalowe, 2015, Kino końca wieku, 2019).
31% rabatu
33,79
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Instytucjonalizacja symboliczna w Izraelu
Ściana Płaczu, Jad wa-Szem, gwiazda Dawida czy wzięte z Biblii hebrajskie nazwy - to wszystko symbole, które organizują współczesny Izrael. To książka o zarządzaniu symbolami. Andrzej Kozicki (ur.1982) jest również autorem książki "Listy z Jerozolimy".
23% rabatu
30,01
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Kurz i krew
Kurz i krew
Wydawca: MTJ
wysyłka: 48h
„Kurz i krew” to tytuł najnowszej, trzeciej płyty zespołu Mjut. Tym razem grupa przygotowała koncepcyjny album opowiadający o różnych aspektach rozstania; jego przyczynach, trudnych przejściach i bolesnych konsekwencjach. Nie jest to jednak zbiór piosenek wyłącznie smutnych, a niektóre z nich, takie jak singlowy „Piotruś pan” czy „Wszystkich świętych”, są wręcz lekkie i zabawne. Tym razem zespół zaprosił do współpracy Pawła Cieślaka, producenta i realizatora, który znacząco wzbogacił i urozmaicił brzmienie nowego materiału. Na płycie „Kurz i krew” Mjut kontynuuje kierunek obrany na drugim albumie, pozostając zespołem piosenkowym, śmiało łączącym gitary z elektroniką.
20% rabatu
31,97
39,99 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Jak wyjść z domu, gdy na świecie mży
Dwoje ludzi, którzy mimo skrajności charakterów tworzą jeden, dziki organizm muzyczny. Piosenki, które tworzą, swą prostotą i transowością nawiązują do bluesa, często jednak wykraczając poza jego klasyczną formę. Pola jest wokalistką oraz autorką tekstów. Adam to gitarzysta i kompozytor. Podczas koncertów, często uzupełnianych przez perkusję, własne utwory przeplatają psychodelicznymi i awangardowymi improwizacjami. Ich źródła inspiracji to w takim samym stopniu rdzenne work songs, Muddy Waters i Skip James, jak Bjork czy Radiohead. Płyta ukazała się nakładem wytwórni Fonobo Label.
20% rabatu
31,97
39,99 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
736
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka