How to Be a Tastemaker
Wydawca:
Gestalten
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9783899559897
EAN:
9783899559897
oprawa:
Twarda
format:
22.0x27.0cm
język:
angielski
liczba stron:
288
rok wydania:
2021
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
148,40 zł
Cena detaliczna:
184,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 148,03 zł
Opis produktu
Bringing together the opinions, attitudes, and achievements of contemporary culture’s most influential icons, How to Be a Tastemaker offers a glance into not only the work, but also the inner lives of individuals paving the way in their fields. Our hyper-connected society mocks conventional notions of taste, which is why Claudia Schiffer’s modelling advice or discovering Laila Gohar’s life-defining motto can have sizable cultural impacts.
What is good taste, after all, but having the honesty to announce your ways of thinking and feeling? Through in-depth profiles, How to Be a Tastemaker opens up the world of industry-leaders to learn how they’ve made it to where they are—from major life-changing moments and big ideas, down to the books, playlists, and holiday destinations that have enriched their lives.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|