Ideologie w słowach i obrazachwysyłka: niedostępny
ISBN:
9788322930083
EAN:
9788322930083
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
Seria:
OBLICZA KOMUNIKACJI
liczba stron:
296
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
12,11 zł
Cena detaliczna:
15,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,11 zł
Opis produktu
Oblicza Komunikacji to seria wydawnicza przygotowywana w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego przez językoznawców badających komunikację spo łeczną. Najważniejszym celem serii jest wypracowanie międzydyscyplinarnych narzędzi pozwalających opisywać wszelkie przejawy i aspekty dyskursu, dlatego kolejne monografi e są zwieńczeniem spotkań i dyskusji specjalistów reprezentujących różne dyscypliny naukowe i ośrodki akademickie. Tematyka serii mieści się w ramach szeroko rozumianej
komunikacji społecznej, a w polu widzenia autorów znajdują się takie kwestie, jak metodologie badań nad komunikowaniem, ideologizacja języka i innych kodów
semiotycznych, media tyzacja kultury i rzeczywistości społecznej, perswazyjne i manipulacyjne aspekty języka, tekstu i dyskursu.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|