Okładka książki Imperatyw zysku?

Imperatyw zysku?

Wydawca: Libron
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788364275241
EAN: 9788364275241
oprawa: Miękka
podtytuł: O komercyjnym modelu przekazu medialnego i jego twórcach
format: 23.0x16.0cm
język: polski
liczba stron: 266
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
43% rabatu
21,68 zł
Cena detaliczna: 
38,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,60

Opis produktu

Opiniowana książka jest tekstem w moim przekonaniu ważnym i aktualnym. Podejmuje problem funkcjonowania mediów masowych […], ich oddziaływania na ludzi oraz zdolności kreowania (symbolicznego i rzeczywistego) świata. Ze względu na charakter problematyki i sposób analizy jest to publikacja będąca ważnym głosem w debacie o współczesnych polskich mediach i polskich dziennikarzach. […] Nieczęsto się zdarza tak umiejętne wykorzystanie literatury przedmiotu do opisu i wyjaśnienia analizowanych zjawisk. […] Sądzę, że książka ta może stanowić znakomitą pomoc dydaktyczną dla studentów kierunków społecznych, głównie socjologii i dziennikarstwa. Z recenzji prof. Mariana Niezgody Przedstawiona praca to rozprawa bardzo wartościowa i bardzo potrzebna dla dalszego rozwoju współczesnej wiedzy o komunikowaniu, wiedzy o mediach, a także socjologii mediów. Podobnych prac książkowych jest niewiele w rodzimej literaturze przedmiotowej. Autorka zgromadziła ogromny materiał empiryczny oraz bibliograficzny. Z recenzji prof. Ignacego S. Fiuta
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj