|   Introduction to Communication Studies
                            Autor:
                            
                                        John Fiske
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Routledge
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9780415596497                            
                         
                            EAN:
                            
9780415596497                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            format:
                            
14.0x22.0cm                            
                         
                            język:
                            
angielski                            
                         
                            liczba stron:
                            
196                            
                         
                            rok wydania:
                            
2011                            
                         (0) Sprawdź recenzje 35% rabatu83,99 zł Cena detaliczna:  129,63 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 83,99 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                This revised edition of a now classic text includes a new introduction by Henry Jenkins, explaining ‘Why Fiske Still Matters’ for today’s students, followed by a discussion between former Fiske students Ron Becker, Elana Levine, Darrell Newton and Pamela Wilson on the theme of ‘Structuralism and Semiotics, Fiske-Style’. Both underline the continuing relevance of this foundational text in communication studies.
How can we study communication? What are the main theories and methods of approach?
This classic text provides a lucid, accessible introduction to the main authorities in the field of communication studies, aimed at students coming to the subject for the first time. It outlines a range of methods of analysing examples of communication, and describes the theories underpinning them. Thus armed, the reader will be able to tease out the latent cultural meanings in such apparently simple communications as news photos or popular TV programmes, and to see them with new eyes.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |