Okładka książki Introduction to Communication Studies

Introduction to Communication Studies

Autor: John Fiske
Wydawca: Routledge
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9780415596497
EAN: 9780415596497
oprawa: Miękka
format: 14.0x22.0cm
język: angielski
liczba stron: 196
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
35% rabatu
83,81 zł
Cena detaliczna: 
129,63 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 83,55

Opis produktu

This revised edition of a now classic text includes a new introduction by Henry Jenkins, explaining ‘Why Fiske Still Matters’ for today’s students, followed by a discussion between former Fiske students Ron Becker, Elana Levine, Darrell Newton and Pamela Wilson on the theme of ‘Structuralism and Semiotics, Fiske-Style’. Both underline the continuing relevance of this foundational text in communication studies. How can we study communication? What are the main theories and methods of approach? This classic text provides a lucid, accessible introduction to the main authorities in the field of communication studies, aimed at students coming to the subject for the first time. It outlines a range of methods of analysing examples of communication, and describes the theories underpinning them. Thus armed, the reader will be able to tease out the latent cultural meanings in such apparently simple communications as news photos or popular TV programmes, and to see them with new eyes.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj