Komunikacja wizualna w dziennikarstwie reklamie i public relations
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375612684
EAN:
9788375612684
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
450
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
21% rabatu
51,57 zł
Cena detaliczna:
64,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,44 zł
Opis produktu
Książka jest pierwszą publikacją na krajowym rynku wydawniczym, w której problem komunikacji wizualnej w dziennikarstwie, reklamie i public relations jest omawiany z wielu punktów widzenia w jednym tomie. Na świecie i w Polsce zagadnieniem tym zajmują się językoznawcy, literaturoznawcy, socjologowie, medioznawcy, prawnicy, psychologowie oraz teoretycy sztuki.
Książka składa się z czterech części. Pierwsza mówi o wykorzystaniu obrazu w prasie, druga przedstawia wykorzystanie obrazu w mediach elektronicznych. Poszczególne artykuły pokazują, że obraz w dziennikarstwie jest przede wszystkim informacją wizualną i pojmowany jest raczej w kategoriach rzeczywistości, odmiennie niż w reklamie i public relations (część trzecia), gdzie odnosi się do przeżyć estetycznych, nawiązuje do tradycji, a układ barw i znaków w sposób szczególny działa na wyobraźnię odbiorcy. Część czwarta natomiast porządkuje wiedzę na temat tego, jak prawnie może być wykorzystywany wizerunek w mediach.
W serii Akademickie Warsztaty Dziennikarskie ukazują się podręczniki akademickie, książki o charakterze monograficznym i warsztatowym, a także tłumaczenia ważnych zagranicznych publikacji z dziedziny mediów.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|