![]() Kreatywność językowa przestrzeni medialnej
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788379694051
EAN:
9788379694051
oprawa:
Miękka
format:
14.5x21.0cm
język:
polski
liczba stron:
378
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
25% rabatu
32,23 zł
Cena detaliczna:
43,05 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,17 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Nadawcy współczesnych komunikatów medialnych prześcigają się w tworzeniu oryginalnych konstrukcji słownych. Media przestały być wyłącznie środkiem przekazywania informacji, stanowią stylistyczny tygiel rozmaitych zabiegów językowych mających skupić uwagę odbiorcy na formie przekazu wiadomości.
Jakie są przejawy i funkcje kreatywności słownej w mediach? Pytanie to postawili sobie młodzi naukowcy ze wszystkich najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce, prezentujący wyniki badań poświęconych zjawiskom słownym stosowanym w szeroko rozumianej przestrzeni medialnej: prasie, radiu, telewizji i Internecie. Analizom poddane zostały tendencje językowe rysujące się w marketingu, reklamie i namingu. Szczególną uwagę zwrócono także na różne postacie komizmu werbalnego. W tomie nie zabrakło tekstów omawiających najnowsze narzędzia komunikacji, takie jak Facebook i Twitter.
Publikacja może zainteresować nie tylko humanistów zajmujących się opisem komunikatów językowych, ale także te osoby, które chcą rozwijać umiejętności pisarskie i kompetencje językowe.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|