Manual II. Communication Design. Antologia
Autor:
Mariusz Wszek
Dorota Płuchowska
Wydawca:
Libron
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788366269552
EAN:
9788366269552
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
210x148 mm
liczba stron:
687
rok wydania:
2018
(0) Sprawdź recenzje
40% rabatu
24,16 zł
Cena detaliczna:
40,01 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,08 zł
Opis produktu
Niezależnie od tego, jak dalekie tematycznie są sobie artykuły zawarte w tej publikacji, nietrudno odnaleźć wspólny mianownik, jakim jest konstruktywistyczny paradygmat komunikacji społecznej. Na niniejszą publikację składają się teksty części zespołu, który nieoficjalnie określany jest jako wrocławska szkoła komunikacji i designu.
Znakomita część zespołu skupiona jest wokół działalności naukowej i dydaktycznej Zakładu Communication Design, działającego przy Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|