MARKETING BEZ TAJEMNIC
Książka Międzynarodowe strategie marketingowe:
wskazuje sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw;
przedstawia korzyści standaryzacji oraz indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych;
wyjaśnia kształtowanie ins
25% rabatu
28,61 zł
38,00 zł
niedostępny
Książka Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna:
wyjaśnia, jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie;
przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej;
przedstawia istotę
27% rabatu
32,57 zł
44,90 zł
niedostępny
Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym
Autor:
Bartosik-Purgat Małgorzata
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
"Marketing bez tajemnic" to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy, opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce, podają w każdej książce z serii zasady postępowania
27% rabatu
33,67 zł
45,90 zł
niedostępny
Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury
Autor:
Sobocińska Magdalena
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje:
istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury;
podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury;
system infor
27% rabatu
30,39 zł
41,90 zł
niedostępny
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor przedstawił w niej:
definiowanie pozycjonowania,
cel, efekty i kryteria pozycjonowan
36% rabatu
25,35 zł
39,90 zł
niedostępny
Więzi partnerskie na rynku przedsiębiorstw
Autor:
Światowiec Justyna
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
W gospodarce światowej obserwuje się tendencję do zacieśniania współpracy między przedsiębiorstwami i osiągania w ten sposób przewagi konkurencyjnej. Wybór partnera rynkowego oraz właściwe zarządzanie partnerstwem to obecnie niezwykle poszu
27% rabatu
29,35 zł
40,01 zł
niedostępny
Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce podają w każdej książce z serii zasady postępowania prz
45% rabatu
21,45 zł
39,00 zł
niedostępny
Książka przedstawia różnice występujące między marketingiem dóbr konsumpcyjnych a marketingiem środków produkcji oraz wyjaśnia konieczność innego podejścia marketingowego w odniesieniu do dóbr produkcyjnych i stosowania odmiennego zestawu i
25% rabatu
22,60 zł
30,00 zł
niedostępny
Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie
Autor:
Mazurek-Łopacińska Krystyna
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
Książka ta wyjaśnia:- podstawową zasadę marketingu, jaką jest orientacja na klienta- opisuje cechy nowego konsumenta, jego potrzeby i oczekiwania- radzi, jak wykorzystać wiedzę o zachowaniach konsumentów do kształtowania strategii marketing
35% rabatu
19,54 zł
30,00 zł
niedostępny
W książce opisano :- istotę i funkcje dystrybucji oraz jej związki z pozostałymi instrumentami marketingu- rolę bezpośrednich i pośrednich kanałów dystrybucji oraz korzyści wynikające z ich stosowania- rodzaje i funkcje pośredników handlowy
35% rabatu
18,25 zł
28,00 zł
niedostępny
Książka ta :*wskazuje co należy uczynić, aby poznać i zrozumieć postępowanie nabywców*przekazuje w przystępny sposób elementarną wiedzę o konsumentach*prezentuje przykłady wykorzystania wiedzy o nabywcach indywidualnych i instytucjonalnych
35% rabatu
13,03 zł
20,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|