Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury
Autor:
Sobocińska Magdalena
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-208-1753-9
EAN:
9788320817539
oprawa:
Miękka
format:
14.0x20.0cm
język:
polski
Seria:
MARKETING BEZ TAJEMNIC
liczba stron:
172
rok wydania:
2008
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
30,39 zł
Cena detaliczna:
41,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,35 zł
Opis produktu
Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje:
istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury;
podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury;
system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury;
różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) zachowań nabywców na rynku dóbr i usług kultury;
etapy procesu podejmowania decyzji przy zakupie dóbr i usług kultury;
typologię konsumentów dóbr i usług kultury;
kierunki zmian w zachowaniach nabywców dóbr i usług kultury.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|