Okładka książki Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury

Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury

Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-208-1753-9
EAN: 9788320817539
oprawa: Miękka
format: 14.0x20.0cm
język: polski
liczba stron: 172
rok wydania: 2008
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
27% rabatu
30,39 zł
Cena detaliczna: 
41,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,35

Opis produktu

Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje: istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury; podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury; system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury; różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) zachowań nabywców na rynku dóbr i usług kultury; etapy procesu podejmowania decyzji przy zakupie dóbr i usług kultury; typologię konsumentów dóbr i usług kultury; kierunki zmian w zachowaniach nabywców dóbr i usług kultury.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj