Międzynarodowe strategie marketingowe
Autor:
Pietrasieński Paweł
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8320815975
EAN:
9788320815979
oprawa:
Kartonowa
format:
14.0x20.0cm
język:
polski
Seria:
MARKETING BEZ TAJEMNIC
liczba stron:
148
rok wydania:
2005
(0) Sprawdź recenzje
25% rabatu
28,61 zł
Cena detaliczna:
38,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,57 zł
Opis produktu
Książka Międzynarodowe strategie marketingowe:
wskazuje sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw;
przedstawia korzyści standaryzacji oraz indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych;
wyjaśnia kształtowanie instrumentów marketingu-mix na rynkach międzynarodowych;
opisuje marketingowe dylematy przedsiębiorstw na europejskim Wspólnym Rynku.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|