Okładka książki Międzynarodowe strategie marketingowe

Międzynarodowe strategie marketingowe

Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN: 8320815975
EAN: 9788320815979
oprawa: Kartonowa
format: 14.0x20.0cm
język: polski
liczba stron: 148
rok wydania: 2005
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
34% rabatu
25,15 zł
Cena detaliczna: 
38,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,15

Opis produktu

Książka Międzynarodowe strategie marketingowe: wskazuje sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw; przedstawia korzyści standaryzacji oraz indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych; wyjaśnia kształtowanie instrumentów marketingu-mix na rynkach międzynarodowych; opisuje marketingowe dylematy przedsiębiorstw na europejskim Wspólnym Rynku.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj