Okładka książki Skuteczność promocji internetowej.

Skuteczność promocji internetowej.

Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-208-2192-5
EAN: 9788320821925
oprawa: Miękka
podtytuł: Pomiar i technologia informacyjna
format: 14.5x20.5cm
język: polski
liczba stron: 232
rok wydania: 2015
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
27% rabatu
32,57 zł
Cena detaliczna: 
44,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,53

Opis produktu

Książka Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna: wyjaśnia, jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie; przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej; przedstawia istotę Business Inteligence – technologii wspierającej pomiar skuteczności promocji w Internecie; ukazuje koncepcję modelu szacowania skuteczności promocji internetowej; przybliża analizę skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia; prezentuje empiryczną weryfikację modelu na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj