Skuteczność promocji internetowej.
Autor:
Łopaciński Karol
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-208-2192-5
EAN:
9788320821925
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Pomiar i technologia informacyjna
format:
14.5x20.5cm
język:
polski
Seria:
MARKETING BEZ TAJEMNIC
liczba stron:
232
rok wydania:
2015
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
32,57 zł
Cena detaliczna:
44,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,53 zł
Opis produktu
Książka Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna:
wyjaśnia, jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie;
przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej;
przedstawia istotę Business Inteligence – technologii wspierającej pomiar skuteczności promocji w Internecie;
ukazuje koncepcję modelu szacowania skuteczności promocji internetowej;
przybliża analizę skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia;
prezentuje empiryczną weryfikację modelu na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|