Okładka książki Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie

Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie

Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN: 832081362X
EAN: 9788320813623
oprawa: Miękka
format: 14.0x20.0cm
język: polski
liczba stron: 211
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
35% rabatu
19,54 zł
Cena detaliczna: 
30,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,52

Opis produktu

Książka ta wyjaśnia:- podstawową zasadę marketingu, jaką jest orientacja na klienta- opisuje cechy nowego konsumenta, jego potrzeby i oczekiwania- radzi, jak wykorzystać wiedzę o zachowaniach konsumentów do kształtowania strategii marketingowej- przedstawia wyniki badań ankietowych dotyczących stosowania zasady orientacji na klienta w działaniach polskich przedsiębiorstw,- wskazuje kierunki rozwoju orientacji na klienta w przedsiębiorstwie.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj