Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie
Autor:
Mazurek-Łopacińska Krystyna
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN:
832081362X
EAN:
9788320813623
oprawa:
Miękka
format:
14.0x20.0cm
język:
polski
Seria:
MARKETING BEZ TAJEMNIC
liczba stron:
211
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
35% rabatu
19,54 zł
Cena detaliczna:
30,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,52 zł
Opis produktu
Książka ta wyjaśnia:- podstawową zasadę marketingu, jaką jest orientacja na klienta- opisuje cechy nowego konsumenta, jego potrzeby i oczekiwania- radzi, jak wykorzystać wiedzę o zachowaniach konsumentów do kształtowania strategii marketingowej- przedstawia wyniki badań ankietowych dotyczących stosowania zasady orientacji na klienta w działaniach polskich przedsiębiorstw,- wskazuje kierunki rozwoju orientacji na klienta w przedsiębiorstwie.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|