Okładka książki Media a dobra osobiste

Media a dobra osobiste

Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788376013398
EAN: 9788376013398
oprawa: oprawa: twarda
format: 17x24,5 cm
język: polski
liczba stron: 424
rok wydania: 2009
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
25% rabatu
78,95 zł
Cena detaliczna: 
105,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 78,95

Opis produktu

Książka dotyka problematyki bardzo żywo dyskutowanej zarówno w Polsce, jak i w wielu innych krajach, stanowiącej przedmiot licznych procesów oraz orzeczeń sądowych. Ilustruje poszukiwanie kompromisu między wolnością dziennikarskiej wypowiedzi i wypełnianiem informacyjnych funkcji mediów w społeczeństwie demokratycznym - z jednej strony - a poszanowaniem dóbr osobistych człowieka - z drugiej. Autorzy stawiają sobie za cel uporządkowanie bogatego dorobku orzecznictwa i literatury prawniczej, poszukując pewnych generalnych tendencji i wspólnych zapatrywań, co stanowi punkt wyjścia do rozważań o istocie dóbr osobistych. Obszar, który możemy definiować jako dobra osobiste, stale ewoluuje i rozszerza się, stąd potrzebna jest dyskusja, gdzie i kiedy możemy mówić o jego naruszeniach.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj