Media a dobra osobiste
Autor:
red. Andreas Lawaty
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788376013398
EAN:
9788376013398
oprawa:
oprawa: twarda
format:
17x24,5 cm
język:
polski
liczba stron:
424
rok wydania:
2009
(0) Sprawdź recenzje
25% rabatu
79,16 zł
Cena detaliczna:
105,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 78,95 zł
Opis produktu
Książka dotyka problematyki bardzo żywo dyskutowanej zarówno w Polsce, jak i w wielu innych krajach, stanowiącej przedmiot licznych procesów oraz orzeczeń sądowych. Ilustruje poszukiwanie kompromisu między wolnością dziennikarskiej wypowiedzi i wypełnianiem informacyjnych funkcji mediów w społeczeństwie demokratycznym - z jednej strony - a poszanowaniem dóbr osobistych człowieka - z drugiej.
Autorzy stawiają sobie za cel uporządkowanie bogatego dorobku orzecznictwa i literatury prawniczej, poszukując pewnych generalnych tendencji i wspólnych zapatrywań, co stanowi punkt wyjścia do rozważań o istocie dóbr osobistych. Obszar, który możemy definiować jako dobra osobiste, stale ewoluuje i rozszerza się, stąd potrzebna jest dyskusja, gdzie i kiedy możemy mówić o jego naruszeniach.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|