Media a wyzwania XXI wieku
Autor:
Bonikowska Małgorzata
Wydawca:
Trio
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788374361743
EAN:
9788374361743
oprawa:
Miękka
format:
14.5x20.5cm
język:
polski
liczba stron:
314
rok wydania:
2009
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
24,03 zł
Cena detaliczna:
35,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,03 zł
Opis produktu
Informowanie i komunikowanie są niezbędne do budowania społeczeństwa obywatelskiego. Bez nich obywatele nie będą w stanie uczestniczyć w życiu politycznym ani w pełni egzekwować swoich praw. (...) Rolą mediów XXI wieku jest o wiele więcej niż przekazywanie informacji. Chodzi o jakość demokracji i o budowanie osnowy społeczeństwa.
Margot Wallstrom wiceprzewodnicząca Komisji Europejskiej
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|