Okładka książki Media a wyzwania XXI wieku

Media a wyzwania XXI wieku

Wydawca: Trio
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788374361743
EAN: 9788374361743
oprawa: Miękka
format: 14.5x20.5cm
język: polski
liczba stron: 314
rok wydania: 2009
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
31% rabatu
24,03 zł
Cena detaliczna: 
35,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,03

Opis produktu

Informowanie i komunikowanie są niezbędne do budowania społeczeństwa obywatelskiego. Bez nich obywatele nie będą w stanie uczestniczyć w życiu politycznym ani w pełni egzekwować swoich praw. (...) Rolą mediów XXI wieku jest o wiele więcej niż przekazywanie informacji. Chodzi o jakość demokracji i o budowanie osnowy społeczeństwa. Margot Wallstrom wiceprzewodnicząca Komisji Europejskiej
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj