Media dwudziestoleciawysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-7982-404-5
EAN:
9788379824045
oprawa:
Miękka
format:
240x160 mm
język:
polski
Seria:
20 lat XX wieku
liczba stron:
256
rok wydania:
2022
(0) Sprawdź recenzje
40% rabatu
25,32 zł
Cena detaliczna:
42,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,24 zł
Opis produktu
Szczegóły
Pełna fascynujących postaci i ciekawostek. W niebanalnej oprawie graficznej. Opatrzona propozycjami zadań i projektów do samodzielnej realizacji. Dwudziestolecie międzywojenne to okres pod wieloma względami wyjątkowy, choć trudny. Powiew wolności działał ożywczo na rozmaite obszary życia. Atmosfera sprzyjała rozwojowi biznesu, handlu, nauki, a także kultury i sztuki. Obok uznanych dziedzin rozwijały się także zupełnie nowe media XX wieku. Kolejny tom z serii 20 lat XX wieku pokazuje barwny świat fotografii, radia, filmu, czasopism oraz początki telewizji mediów, które w latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia zawładnęły sercami szerokiej publiczności. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|