Media i komunikowanie w społeczeństwie demokratycznymwysyłka: niedostępny
ISBN:
9788389275820
EAN:
9788389275820
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Szkice miedioznawcze
format:
16.5x24.5cm
język:
polski
liczba stron:
232
rok wydania:
2006
(0) Sprawdź recenzje
33% rabatu
21,56 zł
Cena detaliczna:
32,35 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,56 zł
Opis produktu
Media i komunikowanie to pojęcia coraz częściej używane już nie tylko w kontekście uwarunkowań współczesnego życia społeczeństw, ale też w kontekście badań i refleksji nad charakterem współczesnego państwa, demokracji czy też jednostek.
Niniejszy zbiór, zawierający aktualne i oryginalne opracowania naukowe, powinien w jakiejś mierze przyczynić się do rozszerzenia wiedzy miedioznawczej zarówno w wymiarze teoretycznym, jak i praktycznym.
Praca adresowana jest do ludzi związanych z mediami (teoretyków i praktyków), pracowników agencji reklamowych, public relations, marketingu oraz do studentów politologii, dziennikarstwa i komunikacji społecznej.
Stanisław Michalczyk, ze Wstępu
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|