Opakowanie Media i komunikowanie w społeczeństwie demokratycznym

Media i komunikowanie w społeczeństwie demokratycznym

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788389275820
EAN: 9788389275820
oprawa: Miękka
podtytuł: Szkice miedioznawcze
format: 16.5x24.5cm
język: polski
liczba stron: 232
rok wydania: 2006
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
33% rabatu
21,56 zł
Cena detaliczna: 
32,35 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,56

Opis produktu

Media i komunikowanie to pojęcia coraz częściej używane już nie tylko w kontekście uwarunkowań współczesnego życia społeczeństw, ale też w kontekście badań i refleksji nad charakterem współczesnego państwa, demokracji czy też jednostek. Niniejszy zbiór, zawierający aktualne i oryginalne opracowania naukowe, powinien w jakiejś mierze przyczynić się do rozszerzenia wiedzy miedioznawczej zarówno w wymiarze teoretycznym, jak i praktycznym. Praca adresowana jest do ludzi związanych z mediami (teoretyków i praktyków), pracowników agencji reklamowych, public relations, marketingu oraz do studentów politologii, dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Stanisław Michalczyk, ze Wstępu
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj