Media relations w sektorze rolno-spożywczym
Autor:
Ewa Jaska
Anita Szczykutowicz
Wydawca:
SGGW
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375833812
EAN:
9788375833812
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
17,6x25 cm
liczba stron:
154
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
20,14 zł
Cena detaliczna:
25,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,11 zł
Opis produktu
Dla większości ludzi głównym źródłem informacji są media. Jednak media tylko w niewielkim stopniu wytwarzają informacje, które rozpowszechniają. To, co media komunikują opinii publicznej, pochodzi z wielu różnych źródeł, a media tylko je odpowiednio selekcjonują, redagują, hierarchizują i prezentują. Dlatego tak ważne stają się właściwe relacje z mediami, aby upowszechniały one informacje o tym, co dzieje się w rzeczywistości obiektywnie istniejącej, m.in. w sektorze rolno-spożywczym.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|