Okładka książki Media w Europie

Media w Europie

Wydawca: WAiP
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788360807460
EAN: 9788360807460
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 224
rok wydania: 2008
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
31% rabatu
19,46 zł
Cena detaliczna: 
28,35 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,43

Opis produktu

Tego rodzaju opracowań brak na polskim rynku. Wielu badaczy wskazuje na nadmiar informacji spowodowany rozwojem nowych technologii informacyjnych jako cechę społeczeństwa informacyjnego. Wzrasta zatem rola i znaczenie ujęć porządkujących informacyjny chaos. Takie ujęcie proponuje Kevin Williams w Mediach w Europie. Dla polskiego Czytelnika szczególną wartość ma rozdział poświęcony przemianom, które dokonały się w mediach krajów Europy Środkowej i Wschodniej ze względu na dystans Autora wobec przedmiotu analizy.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj