Media w Europie
Autor:
Kevin Williamson
Wydawca:
WAiP
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788360807460
EAN:
9788360807460
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
224
rok wydania:
2008
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
19,43 zł
Cena detaliczna:
28,35 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,41 zł
Opis produktu
Tego rodzaju opracowań brak na polskim rynku. Wielu badaczy wskazuje na nadmiar informacji spowodowany rozwojem nowych technologii informacyjnych jako cechę społeczeństwa informacyjnego. Wzrasta zatem rola i znaczenie ujęć porządkujących informacyjny chaos. Takie ujęcie proponuje Kevin Williams w Mediach w Europie. Dla polskiego Czytelnika szczególną wartość ma rozdział poświęcony przemianom, które dokonały się w mediach krajów Europy Środkowej i Wschodniej ze względu na dystans Autora wobec przedmiotu analizy.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|