Miasta
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 3 - 5 dni
ISBN:
9788377844519
EAN:
9788377844519
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Społeczne aspekty funkcjonowania
format:
17x24 cm
język:
polski
liczba stron:
384
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
30,61 zł
Cena detaliczna:
35,70 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,61 zł
Opis produktu
Publikacja opiera się na analizie doświadczeń konkretnych ośrodków miejskich (studiach przypadków). Składa się z dwudziestu tekstów naukowych, zebranych w trzy bloki tematyczne, prezentujące kolejno: partycypacje obywatelską, marketing terytorialny oraz charakterystykę zróżnicowania społecznego miast. Zaprezentowane w publikacji analizy, stanowiska, wnioski to jedynie niewielki fragment opinii, jaki wyłania się z wymiany myśli nad kondycją dzisiejszych miast.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|