Moda Koncepcja i realizacja projektu
Autor:
Seivewright Simon
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788301161767
EAN:
978830116176701
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
format:
16.0x23.0cm
język:
polski
Seria:
PROJEKTOWANIE MODY
liczba stron:
176
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
22% rabatu
53,93 zł
Cena detaliczna:
69,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,93 zł
Opis produktu
Podręcznik wprowadza studentów wydziałów artystycznych i początkujących projektantów w dziedzinę projektowania odzieży. Książka omawia kwestie praktyczne dotyczące twórczych poszukiwań oraz projektowania ubioru. Autor prezentuje najważniejsze etapy pracy nad koncepcją projektu. Omawia proces badawczy, sposoby analizy wyników i możliwości ich wykorzystania w realizacji pomysłów. Wskazuje ważne kierunki i źródła inspiracji. Przedstawia także metody efektywnej prezentacji wyników wcześniejszych poszukiwań w formie gotowych projektów.
Publikację uzupełniają interesujące wywiady z utalentowanymi i znanymi projektantami oraz przedstawicielami branży.
Książka prezentuje prace słynnych projektantów:
Vivienne Westwood, Christian Dior, Julien Macdonald, DSquared, Sophia Kokosalaki, Alexander McQueen, Christian Lacroix, Jean Paul Gaultier, Robert Cary-Williams,Manish Arora, Basso & Brooke, Dolce & Gabbana, Hussien Chalayan, Sarah Arnett, Kate Jenkins, Winni Lok, Richard Sorger, Autumn Whitehurst, Linda Ramstedt, David Downton, Rebekah Train, Cherri Blackwood, Lotta Lindblad,
Nicolas Ghesquiere, Viktor & Rolf, John Galliano, Jonathan Saunders
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|