Okładka książki Niezbędnik medialny NGO

Niezbędnik medialny NGO

Autor: Zbiorowy
Wydawca: Silva Rerum
wysyłka: 48h
ISBN: 9788368565102
EAN: 9788368565102
oprawa: oprawa: broszurowa
podtytuł: Poradnik dla liderów organizacji pozarządowych
format: 240x170 mm
język: polski
liczba stron: 144
rok wydania: 2025
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
43,63 zł
Cena detaliczna: 
79,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,46

To dzieło pracy ekspertów związanych z komunikacją i promocją, którzy przygotowali standardy i model działań promocyjno-komunikacyjnych dla organizacji pozarządowych (NGO).
Sfera komunikacji i promocji jest jednym z bardziej zaniedbanych obszarów organizacji pozarządowych. W ferworze różnych aktywności działaczom społecznym często brakuje czasu, ale też wiedzy i pomysłu na to, jak np. prowadzić media społecznościowe organizacji, jak budować relacje z mediami czy jakie najważniejsze informacje powinny znaleźć się na stronie internetowej. Czasem nie ma nawet strony WWW lub profilu w choćby wybranych mediach społecznościowych! Trudno się temu dziwić - organizacje działają w oparciu o osoby zaangażowane społecznie, nieodpłatnie, a nawet gdy zatrudniają pracowników, to rzadkością jest, by jedna osoba mogła - z uwagi na wielość zadań i obowiązków NGO - skupić się wyłącznie na obsłudze medialnej czy promocyjnej organizacji. Można dojść do wniosku, że organizacje pozarządowe nie wykorzystują pełnego potencjału wynikającego z możliwości promocji swoich działań i skutecznego komunikowania się z otoczeniem, bez względu na obszar tematyczny, w którym działają. /fragment Wstępu/

x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj