Okładka książki Nowe Media Implikacje kulturowe, językowe i edukacyjne

Nowe Media Implikacje kulturowe, językowe i edukacyjne

Wydawca: UMCS
wysyłka: 48h
ISBN: 9788377846339
EAN: 9788377846339
oprawa: Twarda
format: 17.5x25.0cm
język: polski
liczba stron: 268
rok wydania: 2015
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
32,42 zł
Cena detaliczna: 
37,80 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,42

Opis produktu

W kontekście ukształtowania się społeczeństwa medialnego w wchodzenia w dorosłe życie pokolenia ludzi wyrosłych w e-świecie oraz kształtowania się doby medialnej w dziejach języka polskiego tom stanowi głos w dialogu intelektualnym łączącym badaczy reprezentujących różne dyscypliny naukowe, którzy poddają refleksji media i język w nich funkcjonujący, jak też wielowektorowe związki mediów oraz różnych sfer ludzkiego bytu. Autorzy koncentrują się szczególnie na kulturze, języku, edukacji i dydaktyce w perspektywie (nowo) medialnej. Poddają media oglądowi teoretycznemu, ale zajmuje ich także sfera "praxis".[...] Czytelnik powinien odnieść dużą korzyść z lektury tej zbiorowej monografii, zwłaszcza wówczas, kiedy wejdzie w kontakt z projektami i propozycjami rozwiązań teoretycznych i praktycznych nadających polu medialnemu wymiar humanistyczny. Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Małgorzaty Kity
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj