Nowe Media Implikacje kulturowe, językowe i edukacyjne
Autor:
Praca zbiorowa
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 48h
ISBN:
9788377846339
EAN:
9788377846339
oprawa:
Twarda
format:
17.5x25.0cm
język:
polski
liczba stron:
268
rok wydania:
2015
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
32,42 zł
Cena detaliczna:
37,80 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,42 zł
Opis produktu
W kontekście ukształtowania się społeczeństwa medialnego w wchodzenia w dorosłe życie pokolenia ludzi wyrosłych w e-świecie oraz kształtowania się doby medialnej w dziejach języka polskiego tom stanowi głos w dialogu intelektualnym łączącym badaczy reprezentujących różne dyscypliny naukowe, którzy poddają refleksji media i język w nich funkcjonujący, jak też wielowektorowe związki mediów oraz różnych sfer ludzkiego bytu. Autorzy koncentrują się szczególnie na kulturze, języku, edukacji i dydaktyce w perspektywie (nowo) medialnej. Poddają media oglądowi teoretycznemu, ale zajmuje ich także sfera "praxis".[...] Czytelnik powinien odnieść dużą korzyść z lektury tej zbiorowej monografii, zwłaszcza wówczas, kiedy wejdzie w kontakt z projektami i propozycjami rozwiązań teoretycznych i praktycznych nadających polu medialnemu wymiar humanistyczny.
Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Małgorzaty Kity
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|