Obecność społeczna
Autor:
Turner Jeanine W.
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
ISBN:
9788301238438
EAN:
9788301238438
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Jak skutecznie zarządzać uwagą
format:
14.8x21.0cm
język:
polski
liczba stron:
262
rok wydania:
2024
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
42,86 zł
Cena detaliczna:
59,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,11 zł
Opis produktu
W dzisiejszym cyfrowym świecie pełnym bodźców i rozpraszaczy szybko tracimy zdolność skupienia. Codzienna komunikacja w domu i pracy staje się wyzwaniem – coraz trudniej nam pozyskać uwagę naszych odbiorców i sprawić, aby nas usłyszeli i zrozumieli. Jeanine W. Turner, korzystając z prowadzonych przez piętnaście lat badań, wywiadów oraz doświadczenia dydaktycznego zdobytego podczas zajęć ze studentami i menadżerami, stworzyła model zarządzania obecnością w pracy i w domu. W książce Obecność społeczna analizuje cztery podstawowe formy komunikacji i wskazuje, kiedy i gdzie stosować każdą z nich, tak aby jak najlepiej dysponować swoją uwagą, a także zarządzać uwagą innych. Z książki dowiesz się między innymi: Czy powinniśmy prosić o odłożenie urządzeń mobilnych podczas wspólnych posiłków? Jak zadbać o skuteczną wymianę informacji w świecie przepełnionym przytłaczającą ilością treści? I co możemy zrobić, kiedy komunikacja zawodowa toczy się nieprzerwanie całą dobę? Na końcu każdego rozdziału znajdują się ćwiczenia i pytania do refleksji, które pozwalają czytelnikom dokładnie przeanalizować swoje decyzje komunikacyjne w relacjach zawodowych i osobistych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|