Okładka książki Marketing Management

Marketing Management

Autor: Philip Kotler
Wydawca: Abacus
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9781292092621
EAN: 9781292092621
oprawa: Miękka
podtytuł: Global Edition
format: 21.6x27.4cm
język: angielski
liczba stron: 832
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
15% rabatu
257,40 zł
303,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy

Opis produktu

For undergraduate and graduate courses in marketing management. The gold standard for today's marketing management Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice. The world of marketing is changing everyday--and in order for students to have a competittive advantage, they need a textbook that reflects the best of today's marketing theory and practices. Marketing Management is the gold standard marketing text because its content and organization consistently reflect the latest changes in today's marketing theory and practice. The Fifteenth Edition is fully integrated with MyMarketingLab and is updated where appropriate to provide the most comprehensive, current, and engaging marketing management text as possible. Please note that the product you are purchasing does not include MyMarketingLab.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj