Prawo mediów
Autor:
red. Piotr Ślęzak
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-8187-843-2
EAN:
9788381878432
oprawa:
miękka
format:
240x170mm
język:
polski
liczba stron:
360
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
63,63 zł
Cena detaliczna:
79,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,56 zł
Opis produktu
W publikacji szczegółowo zaprezentowano kwestie prawne dotyczące szeroko rozumianych mediów: prasy drukowanej, radia, telewizji oraz Internetu, odwołując się do regulacji krajowych i europejskich.
Omówiono m.in.: -zasadę wolności słowa; -instytucję sprostowania prasowego; -regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w tym dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie; -reklamę w mediach; -ochronę dóbr osobistych w działalności mediów; -zagadnienia ochrony dzieci przed szkodliwymi dla nich treściami dostępnymi w mediach. Analizie zostały poddane także regulacje związane z zatrudnianiem dziennikarzy, procedura rejestracji dzienników i czasopism. Przedstawiono ponadto zasady budowy programu radiowego i telewizyjnego. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|