Procesy grupowe
Wydawca:
Scholar
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788373832237
EAN:
9788373832237
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
312
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
30,85 zł
Cena detaliczna:
43,10 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,76 zł
Opis produktu
W tomie opisane zostały teorie wyjaśniające procesy różnicowania władzy, statusu i prestiżu w sieciach i grupach społecznych, a także procesy związane z dylematami kooperacji i wyzwaniami dla współpracy w grupach.
Miarą rozwoju omawianych teorii jest to, jak bardzo zmieniały się w czasie. Zarówno teoria stanów oczekiwań, jak też teoria władzy i zależności, a także inne teorie, o których tu mowa, w pierwotnej wersji dotyczyły jedynie stosunkowo prostych problemów. Obecnie obejmują swoim zakresem wiele rozbudowanych modeli opisujących i wyjaśniających najprzeróżniejsze problemy badawcze.
Książka przynosi najnowszą wiedzę z zakresu teorii procesów grupowych. Może być bardzo przydatna w nauczaniu metodologii badań eksperymentalnych w psychologii i socjologii.
Autorzy:
Joseph Berger – Stanford University
Vincent Buskens – Universiteit Utrecht
Coye Cheshire – University of California, Berkeley
Karen S. Cook – Stanford University
Lisa M. Dilks – West Virginia University
Martha Foschi – University of British Columbia
Alexandra Gerbasi – California State University Northridge
Joanna Heidtman
Zbigniew Karpiński – Instytut Filozofii i Socjologii PAN
Barry Markovsky – University of South Carolina
Barbara F. Meeker – University of Maryland
Arnout van de Rijt – Stony Brook University
Jane Sell – Texas A&M University
Robert K. Shelly – Ohio University
Brent Simpson – University of South Carolina
David G. Wagner – University at Albany, State University of New York
Murray Webster Jr. – University of North Carolina, Charlotte
Kinga Wysieńska – Instytut Filozofii i Socjologii PAN
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|