Projektowanie komunikacji vol. 2
Wydawca:
Libron
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788366445086
EAN:
9788366445086
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
230x140x18 mm
język:
polski
liczba stron:
328
rok wydania:
2019
(0) Sprawdź recenzje
40% rabatu
26,63 zł
Cena detaliczna:
44,10 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,54 zł
Opis produktu
„Projektowanie komunikacji vol. 2” to kolejny tom z serii Projektowanie komunikacji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
Wewnątrz – między innymi – o zmianach w designie oraz roli projektanta i projektowania, o tym, jak projektować materiały edukacyjne, o reklamie społecznej w kontekście profilaktyki raka piersi, o tym, jak projektować komunikację o polityce, ponadto analiza dziejów i zawartości pisma „A-tak. Anarchistyczna Gazeta Uliczna”, a także o tym, czy kamienie mówią i czy są tekstem, który można czytać.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|