Okładka książki Prolegomena do historii komunikacji społecznej tom 2

Prolegomena do historii komunikacji społecznej tom 2

Wydawca: UMCS
wysyłka: 48h
ISBN: 9788377845905
EAN: 9788377845905
oprawa: Miękka
podtytuł: Badanie historii komunikacji
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 516
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje
20% rabatu
37,05 zł
Cena detaliczna: 
46,20 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,30

Opis produktu

Niniejszy tom jest drugim z czterech mających się składać na "Prolegomena do historii komunikacji społecznej". Jest to więc kolejny etap szerzej zakrojonego przedsięwzięcia. W niniejszym tomie Autor prezentuje swój sposób traktowania historii komunikacji: omawia paradygmat determinizmu technologicznego, a także trudności, jakie napotyka w trakcie pisania wykładu.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj