Okładka książki Richard Avedon Advertising

Richard Avedon Advertising

Wydawca: Abrams
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9781419733383
EAN: 9781419733383
oprawa: Twarda z obwolutą
format: 24.0x36.0cm
język: angielski
liczba stron: 354
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
19% rabatu
402,44 zł
Cena detaliczna: 
499,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 401,45

Opis produktu

The first survey of Richard Avedon's influential advertising work! Richard Avedon was one of the most sought-after and influential advertising photographers in America from the 1940s to the beginning of the 21st century, creating work that exemplified Madison Avenue at the height of its influence in world culture. Working with a talented cadre of models, copy writers, and art directors, Avedon made images that enticed consumers to embrace the new, especially in the areas of fashion and beauty, with campaigns for Revlon, Chanel, Calvin Klein, Dior, and Versace, among many others. Avedon Advertising tells this story, reproducing memorable ads that range from the buoyant 1940s and 1950s, when post-war prosperity opened up new experiences to consumers; through the explosive ’60s; and into the era defined by celebrity culture and global brand awareness.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj