Okładka książki Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie

Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie

Autor: Smid Wacław
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788375568509
EAN: 9788375568509
oprawa: Miękka
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 294
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
30% rabatu
48,52 zł
Cena detaliczna: 
69,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,15

Opis produktu

Biznes, potocznie handel, marketing, reklama i rozmaite techniki sprzedaży produktów i usług. Nie wszystkich takie podejście do tej sfery życia interesuje, stąd też koncepcja niniejszej książki, bo ów "biznes" to coś więcej. Psychologicznie rzecz ujmując, to na pewno negocjacje, a więc pewne sposoby komunikowania się ludzi. W bezpośrednich kontaktach dochodzą do głosu niemal dziś zapomniane elementy, takie jak: kwestie wiary w dobre intencje, intuicja jako ciekawe i złożone zjawisko, nasze stany emocjonalne czy też wreszcie niezwykle ważna w życiu - wyobraźnia.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj