Reklama
Autor:
Smid Wacław
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788379221202
EAN:
9788379221202
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Pakiet
format:
15.0x21.0cm
język:
polski
liczba stron:
704
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
54,15 zł
Cena detaliczna:
79,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,08 zł
Opis produktu
Zestaw 2 książek:
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.
Zasady kultu wyobraźni
Dlaczego chodzi nam akurat o „kult wyobraźni”? Czyżby dlatego, że „rozum śpi”? Otóż niezupełnie. Ten ostatni na pewno - na swój sposób - czuwa nieustannie nawet gdy o tym nie wiemy. To wyobraźnia działa jak życie poety: poetą się nie jest - nim się BYWA.
Czy istnieją takie zasady, wedle których możemy mówić, że wyobraźnia stanowi podstawę naszych przedstawień rzeczywistości w sferze biznesu? Na pewno tak; temu ważkiemu problemowi poświęcam całą pracę. Nie chodzi tutaj oczywiście o żadną teorię, czy paradygmat. Chodzi głównie o właściwą artykulację wyobraźni np. w komunikacie reklamowym. O modyfikację utrwalonych i nieco skostniałych pojęć, np. w dziedzinie jakości życia, estetyki itp. Chodzi także o używanie całkowicie nowych pojęć, które powstają chociażby w sferze NOWYCH MEDIÓW i które mogą dać bogatszy i wyrazistszy obraz tego, co obiecuje producent w sferze nowych produktów, usług, pomysłów, idei i technologii. Takie nowe podejście do znanych kwestii może uruchomić nawet NOWE LOGIKI, jak logika emocji, potrzeby, motywacji itp.
A może wyobraźnia stanowi remedium na wszystkie nasze życiowe niepewności? Tę tezę postaram się dowieść w dalszych rozważaniach.
Wszystkie te i inne przesłanki wspomagają i w ogóle umożliwiają dekonstrukcje, czy też dezorganizację zastanych hierarchii wartości, potrzeb, marzeń, pragnień itp. Wymagają te zjawiska NOWEGO OPISU i to być może w innych kategoriach pojęciowych. Wymaga taka nowatorska DEKOMPOZYCJA ukształtowania się nowego rozumienia zawiłości naszego świata. Nowej jego interpretacji, co trąci już nie tylko biznesem, ale wręcz swoistą filozofią nowego biznesu. Na koniec tych propozycji pozostaje kwestia ich OCENY. Wszystkie te procesy, procedury, opcje i koncepcje opieraja się na fundamentalnych dla wszelkiego komunikowania zbiorze takich pojęć, jak: DYSKURS, NARRACJA i KONTEKST.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|