Wykłady z komunikacji społecznej
Autor:
Smid Wacław
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788361448976
EAN:
9788361448976
oprawa:
Miękka
format:
21.1x14.7
język:
polski
liczba stron:
696
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
32% rabatu
40,40 zł
Cena detaliczna:
59,01 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,40 zł
Opis produktu
Niniejszy zbiór tekstów to w istocie wykłady, wygłoszone w latach 2009-2010 dla studentów Wyższej Szkoły Humanistycznej w Katowicach na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Humanistycznych. Całość problematyki została podzielona na trzy części: 1. Wykłady, w których problematyka komunikatu, komunikacji i komunikowania stanowi istotny element współczesnych prądów intelektualnych i zagadnień metodologicznych. 2. Komunikacja ujęta z punktu widzenia zjawisk społecznych (psychologia, socjologia, antropologia kultury itp.). 3. Rola komunikatów i komunikacji w sferze działań ekonomicznych, a więc w marketingu, reklamie, public relations itp. Praca przeznaczona dla szerokiego audytorium, w którym relacja miedzy nadawcą a odbiorcą komunikatu jest kwestią najważniejszą i stanowi o jakości porozumiewania się między ludźmi. A zatem dla studentów nauk humanistycznych, organizacji i zarządzania, marketingu i reklamy, nauk społecznych i politycznych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|