Wykłady z komunikacji społecznej / Zasady kultu wyobraźni / Ontologia sukcesu
Autor:
Smid Wacław
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788379221882
EAN:
9788379221882
oprawa:
Miękka
format:
15.0x21.0cm
język:
polski
liczba stron:
1484
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
95,28 zł
Cena detaliczna:
139,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 95,15 zł
Opis produktu
Zestaw 3 książek.
Wykłady z komunikacji społecznej
Całość problematyki została podzielona na trzy części:
1. Wykłady, w których problematyka komunikatu, komunikacji i komunikowania stanowi istotny element współczesnych prądów intelektualnych i zagadnień metodologicznych.
2. Komunikacja ujęta z punktu widzenia zjawisk społecznych (psychologia, socjologia, antropologia kultury itp.).
3. Rola komunikatów i komunikacji w sferze działań ekonomicznych, a więc w marketingu, reklamie, public relations itp.
Zasady kultu wyobraźni
Dlaczego chodzi nam akurat o „kult wyobraźni”? Czyżby dlatego, że „rozum śpi”? Otóż niezupełnie. Ten ostatni na pewno - na swój sposób - czuwa nieustannie nawet gdy o tym nie wiemy. To wyobraźnia działa jak życie poety: poetą się nie jest - nim się BYWA.
Ontologia sukcesu
Ucieczka z mitu nicości.
Znany gnostyk, Bazylides, miał napisać niegdyś, że był taki czas, kiedy nie było NICZEGO. Co więcej, kiedy nie było nawet tego niczego, co by w jakiś sposób było pomiędzy istniejącymi rzeczami. Jeśli takowe rzeczy oczywiście były; to to COŚ mogło być, jak się zdaje, tym co dziś nazywamy KOMUNIKOWANIEM. Autor podkreślał, że nawet jak owo coś BYŁO, to nie musiało być naprawdę, ale było dlatego, aby nie można powiedzieć wprost. NIE BYŁO NICZEGO…
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|