Okładka książki Reklama Teoria projektu

Reklama Teoria projektu

Autor: Smid Wacław
Wydawca: DR Lex
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788361448174
EAN: 9788361448174
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 15x21 cm
język: polski
liczba stron: 258
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
31% rabatu
26,73 zł
Cena detaliczna: 
39,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,70

Opis produktu

Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj