Okładka książki Socjologia wizualna

Socjologia wizualna

wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-01-14367-1
EAN: 9788301143671
oprawa: Miękka
podtytuł: Fotografia jako metoda badawcza
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 150
rok wydania: 2012
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
45% rabatu
35,20 zł
Cena detaliczna: 
64,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,20

Opis produktu

Jedna z pierwszych na rynku polskim analiz możliwości zastosowania fotografii w badaniach socjologicznych. Autor - socjolog, profesor Uniwersytetu Jagiellońskiego, wielokrotny wykładowca największych światowych uczelni, przewodniczący Międzynarodowego Stowarzyszenia Socjologicznego (ISA) - podejmuje próbę wypracowania metodologii badań ilościowych i jakościowych operujących obrazem fotograficznym. Pokazuje również dylematy poznawcze, psychologiczne i etyczne związane z stosowaniem fotografii w badaniach. To lektura obowiązkowa nie tylko dla socjologów, ale dla wszystkich interesujących się wizualnym aspektem współczesnej kultury. Dla studentów socjologii i innych nauk społecznych, a także osób zajmujących się fotografią i obrazem w wymiarze społecznym.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj