Tabloidyzacja języka i kulturywysyłka: niedostępny
ISBN:
9788322931967
EAN:
9788322931967
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Oblicza komunikacji 3/2010
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
Seria:
OBLICZA KOMUNIKACJI
liczba stron:
220
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
12,11 zł
Cena detaliczna:
15,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,11 zł
Opis produktu
Pokonferencyjny tom ukazujący się w serii „Oblicza Komunikacji” wnosi istotny wkład w polskie badania nad przeobrażeniami kultury i współczesnych mediów. Artykuły autorstwa badaczy reprezentujących różne dyscypliny składają się na definicję, szerokie omówienie oraz ocenę zjawiska tabloidyzacji. Przedmiotem zainteresowania jest nie tylko tabloidyzacja mediów, ale także tabloidyzacja kultury i tabloidyzacja w komunikacji społecznej.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|