![]() Teoria komunikowania masowego
Autor:
McQuail Denis
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
ISBN:
9788301151539
EAN:
9788301151539
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
576
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
59,68 zł
Cena detaliczna:
74,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,24 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Najlepszy wykład dotyczący mediów masowych!
Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania:
strukturze mediów, w tym zasadom rządzącym pracą dziennikarską, odpowiedzialnością społeczną mediów i zarządzaniem mediami w kontekście procesów globalizacyjnych;
organizacji i kulturze mediów;
treściom i gatunkom medialnym, z uwzględnieniem jakościowych i ilościowych metod badania przekazu masowego;
widowni mediów i teoriom odbioru przekazu medialnego;
społeczno-kulturowemu oddziaływaniu mediów, a także komunikowaniu politycznemu i opinii publicznej.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|